Oh MP dat zou echt heerlijk zijn zeg! Vast voorzichtig gefeliciteerd van mij ook 
MienMa volgens mij kan de innesteling inderdaad ergens tussen de 7 en 12 dagen na je ovulatie zijn. Maar alle variaties zijn natuurlijk mogelijk. Ik heb hem zelf 1x gevoeld op 5dpo maar je leest ook verhalen van eerder. En dan zijn er inderdaad veel (de meeste denk ik) die het überhaupt niet voelen/merken. Spannend! Fijn weekend in ieder geval.
Fishy poeh dat was dus even schrikken bij de echo? Wel "fijn" dat er nu gerichte stappen kunnen worden genomen...
Burgerse wat balen dat je ongesteld bent geworden zeg
weer een ronde verder dus... volgens mij worden we gemiddeld na/op 14 dpo ongesteld. Ik weet niet of een langere lf van invloed is op het niet lukken. Ik dacht dat het met name ging om juist een niet te korte lf te hebben omdat de innesteling dan bemoeilijkt wordt. Maar je bent inmiddels bijna een jaar onderweg, dus je kan zeker contact opnemen met de huisarts. Een telefoontje kan nooit kwaad!
MienMa volgens mij kan de innesteling inderdaad ergens tussen de 7 en 12 dagen na je ovulatie zijn. Maar alle variaties zijn natuurlijk mogelijk. Ik heb hem zelf 1x gevoeld op 5dpo maar je leest ook verhalen van eerder. En dan zijn er inderdaad veel (de meeste denk ik) die het überhaupt niet voelen/merken. Spannend! Fijn weekend in ieder geval.
Fishy poeh dat was dus even schrikken bij de echo? Wel "fijn" dat er nu gerichte stappen kunnen worden genomen...
Burgerse wat balen dat je ongesteld bent geworden zeg