Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Wat een spanning allemaal meiden! Je maakt jezelf he-le-maal gek he.. Ik herken het zo! Wij allemaal natuurlijk!

Hier is het ei mooi gegroeid; 17mm, BMS was 'perfect'. Maar goed, de vraag is natuurlijk waarom er een stortvloed aan bloed en pijn is, zo'n 4-5 dgn na de ovulatie. En of het ei uberhaupt springt, of dat er straks weer een cyste ontstaat... We wachten het 'rustig' af... 

Ja Fishy het is echt erg hoe gek je jezelf kunt maken. 
Wat fijn dat je ei en BMS er goed uitzien! 
Dat is goed nieuws. Lijkt me inderdaad moeilijk om nu rustig te wachten, maar je krijgt nu hopelijk wel meer duidelijkheid.

Ik lees al jullie verhalen wel hoor meiden en ik leef met jullie mee, maar ik zit op het moment niet goed in mijn vel en weinig positive vibes dus ik wil jullie niet daarin meeslepen. 
Volgende week afspraak bij de HA met mijn man, ben erg benieuwd. Zelftest thuis voor zaad kwam niet echt iets specifieks uit. 
We zitten midden in een verbouwing, ik heb een blaasontsteking en snotverkouden en morgen is het dag 14, ik houd mijn hart vast deze maand.. 

Weer veel verhalen. Hopelijk ook weer snel een positief verhaal.
Bo-Belle: jammer dat de temperatuur is gezakt. Hopelijk komt de bloeding dan ook snel, zodat je weer verder kunt. Hopelijk kunnen ze je snel verder helpen. 
Ik heb overigens geen verwachtingen. Het namelijk wel gewoon bloed. In het begin zelfs kleine stolsels en dan weet je al dat je niet zwanger bent. Gisteren, nadat ik mijn bericht had geplaatst, had ik ook weer even een klein beetje bloed in mijn maandverband. Verder blijft het vooral roze bij het afvegen. En langzaam lijkt het meer op de kleur van oud-bloed te lijken. Het is zeker wel raar, maar als vanaf nu al mijn menstruaties zo gaan, vind ik het ook niet erg. Mijn NOD was/is ergens tussen afgelopen vrijdag en morgen. 

Hey meiden, wat een verhalen weer inderdaad en zoveel tegenslagen ? ik zit nu weer in de wachtweken dit was de 3e ronde letrozol 2,5mg en heeft dus weer goed gewerkt op cd15 een smiley, ik lees wel nog mee maar merk toch dat ik nu meer zoiets heb van we zien het wel na deze ronde nog 3x zelf en dan terug naar fertiliteitsarts om te kijken wat we dan gaan doen. Ik hoop dat het wel binnen deze 4x nog raak zal zijn natuurlijk maar kan er niet zoveel aan doen verder.. hoop dat jullie ook snel iets vinden om het wat meer naast je neer te leggen en zeker geen leuke dingen uitstellen hoor dat zorgt wellicht voor dubbele frustratie ☺️ Hoop echt snel wat positieve testen hier op dit draadje houd hoop meiden het komt uiteindelijk vast echt goed! ?

Hey meiden, vandaag inderdaad dan ook ongesteld geworden. Ik ben er gewoon echt even he-le-maal klaar mee. 
Eerst dacht ik 'misschien wil ik niet meteen al met IUI starten als ze het aanbieden' maar inmiddels denk ik, laat ze me alsjeblieft helpen want ik heb geen zin meer in dat getime, geplan, gedoe en gehoop en voor wat eigenlijk? 
We gaan de 25e naar de gyn om uitslagen te horen en plan op te stellen en ik heb nu zoiets van, deze maand doe ik verder helemaal niks. Ja, seks hebben als we er zin in hebben. Sorry voor deze kont-tegen-de-krib post maar mijn hemel wat ben ik chagrijnig ervan. 
Ik denk dat ik deze maand ook maar wat minder op het forum kom, ik breng niet echt een positieve vibe en dat is erg ongezellig voor de rest die wel in de wachtweken zitten :) ik duim nog steeds voor iedereen!

Het is zo dubbel ergens.
Aan de ene kant wil je niets plannen want stel dat. Of je staat heel ongemakkelijk op een feestje met een drankje om de volgende dag alsnog ongesteld te worden. En ook al neem je jezelf voor, ik ga er niet aan denken dan zit aan alles wat je onderneemt toch wel een extra lading. Want zou het dan misschien net met die vakantie raak zijn? O wat een leuke knuffeltjes bij de dierentuinwinkel. Zullen we, stel dat. En dan de teleurstelling dat het jaar toch alweer bijna om is en er nog niets gelukt is. Heel dubbel.
Vandaag helder slijm dus ik hoop vriendlief in de mood te krijgen vanavond... Glijmiddel weer in huis.
Want zonder smering gaat alles naar de *.
Wat hier denk ik een ongepaste opmerking is want ik vermoed dat hier vooral hele nette dames zijn? ?

Terug
Bovenaan