Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Het was dat ik een email van mijn zorgverzekeraar kreeg. Ik zat al vanaf jongs af aan braaf bij dezelfde en nu blijkt dat ik al jaren teveel betaal. 
Confronterend. Hoe ben ik verzekerd bij zwangerschap? Oeps. Nooit aan gedacht. Dus blijf ik evenveel betalen bij mijn nieuwe verzekeraar. Geen idee wat kraampakket normaal kost. En kraamzorg wordt nu wel vergoed en anders niet dacht ik. Uiteindelijk was mijn oude verzekeraar goedkoper, maar het klakkeloos met 30 euro opschroeven en me jaren teveel laten betalen schoot me toch flink in het verkeerde keelgat.
Hebben jullie al aan jullie verzekering gedacht dames? Ik las ergens, weet niet of dat alleen voor de ene verzekeraar gold, maar dat je dit alleen in januari nog kan wijzigen.
Nooit eerder bij stilgestaan, anders was ik voor dit jaar waarschijnlijk al onderverzekerd.
Nu maar hopen dat het komend jaar wil lukken anders betaal ik dat extra stukje voor niks...

[quote quote=10265238]Morgen weer ziekenhuis! Hopen op een groeiend eitje![/quote]

Hoop met je mee!

Ik ben maandag/nacht ongesteld geworden, en hoe ?! Nog nooit zo veel krampen gehad amper geslapen. Maar wat lag er maandagavond op de deurmat, afsprakenbrief voor fertiliteitsonderzoek. Of we even binnen 2 dagen konden langskomen om half 9 s ochtends. Want waarom zou het ook kunnen dat sommige mensen ook nog werken enzo... Nja alles geregeld om heen te kunnen en op consult geweest.
Heel blij dat we geweest zijn. Hele intake gehad en echo gehad. Zat op cd 2 en ze kon al nieuwe eitjes op de wachtbank zien voor de nieuwe cyclus, dat was fijn! Verder zag alles er inwendig goed uit ?.
Een week voor mijn volgende NOD wordt mijn progesteronwaarde geprikt en 2 weken daarna weer consult. Dan heeft ze alle data op een rij en komt ze met een slagingskans% dat het op ons eigen gaat lukken. Als die

@muts: Precies hetzelfde traject als bij mij! Alleen ik heb al geprikt en bleek dat ik geen eisprong en progesteron stijging heb. En ik wordt niet doorgespoeld nog. 

Pff ik zit er even doorheen. Word gek van mijzelf en verdrietig. Al een aantal dagen opeens best wel last van mijn borsten dus gedachten gaan alle kanten op. Ook al een aantal dagen een vaag gevoel ter hoogte van de baarmoeder. Maar dit kan net zo goed allemaal tekenen zijn om weer ongesteld te worden. Toch heb ik deze symptomen nog nooit of in elk geval niet zo extreem gehad. Mijn hoofd raakt hierdoor in de war. Die gaat van: nou het is nu toch ook niet gelukt naar nou ja het zo wel eens zo kunnen zijn. En dan ben ik weer verdrietig dat mijn lichaam mij in de maling neemt. Maar dat weet ik dus helemaal niet. Nog een paar dagen tot NOD.. een vroege test gaf van de week nog niks aan, maar kan ook veel te vroeg zijn geweest. Okee genoeg geklaag, moest even van mij af.. 

NWJ lastig dan he.
Snap helemaal wat je bedoeld want mijn lichaam houd me ook iedere maand weer opnieuw voor de gek. ?
Toch blijf ik duimen voor je!

Ik zit fijn op dag 9 en de meneer hier heeft wrs een niersteen. Koorts en zielig. Ik heb zo maar het vermoeden dat deze ronde weer geen positieve test gaat opleveren.
Dat was het slechte nieuws. Het goede nieuws: we hebben een nieuwe woning toegewezen gekregen!!! Niet perfect, want maar 3 slaapkamers en een kindje zal de eerste jaren bij ons op de kamer moeten slapen (oudste bonuskind is verstandelijk beperkt dus daar kun je niet zomaar een kleintje bij op de kamer doen, en de jongste heeft een kamertje voor zichzelf nodig om goed te kunnen leren). Maar wel goed geïsoleerd, zonder sm seks buurman, zonder kroeg tegenover en met een groot dakterras. Oh, ik kijk uit naar in de zomer met mijn raam open slapen! We zullen in maart de sleutel krijgen. Het lucht enorm op om te weten dat we ruimte gaan krijgen om een kindje te huisvesten. 

@knuffeltjeee dankjewel! Wel fijn dat iedereen hier het begrijpt, kunnen we het toch ergens kwijt en dan voelt het niet meer of ben je de enige. 

@lapjesendraadjes zou balen zijn voor deze ronde. Maar nierstenen zijn niet fijn. Beterschap voor je man. En sterkte met deze ronde. Misschien valt er nog wat van te maken..
huis klinkt in elk geval fijn! Gefeliciteerd! 

Terug
Bovenaan