Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Pfft hier ook even balen. Vriendlief strontverkouden en niet lekker in zijn vel.
Hij wil best volgend jaar in een potje afleveren maar o wee als het dan blijkt dat hij onvruchtbaar is. Ja, ik mag een donor gebruiken. Nee dan is het niet zijn kind. Punt. Niet zijn zaad is niet zijn genen is niet zijn kind. Ja hij zal er evengoed voor zorgen maar het zal nooit zijn kind zijn.
Ik hoop dat we volgende ronden prijs mogen schieten. Hij zegt wel dat het hem niet uitmaakt en het voor hem geen druk geeft, tenzij ik push om seks te hebben of meld dat ik mijn vruchtbare dagen heb.
Ik zit er weer even flink doorheen. Volgens de billingsmethode zit je met helder slijm zon 3 dagen voor je eisprong. Misschien dat zaterdag er nog in zit. Aan de andere kant heb ik wel vaker maanden met helder slijm maar ben ik nog steeds niet zwanger.
Pff leven is soms gewoon even *.

Bo-Belle wat balen dat je ongesteld bent geworden. Begrijp heel goed dat je chagrijnig bent en klaar bent met het plannen en timen. Ik hoop zo dat ze jullie in het ziekenhuis verder kunnen helpen. 
NWJ erg he hoe je op elk dingetje wat je voelt gaat letten en denkt ohhh zou het zo zijn. Om gek van te worden. Je hebt heel veel hoop maar wil ook weer niet teveel hoop hebben omdat je lichaam je soms echt voor de gek kan houden. Hoop voor jou dat het echt zwangerschapssymptomen zijn dit keer!
lapjesendraadjes dat is inderdaad echt een tegenvaller. Mannen lijken altijd op het verkeerde moment wat te hebben. Maar wie weet, misschien voelt hij zich wel wat beter voor je eisprong. Wel fijn van het huis! 

knuffeltje ik zou er niet vanuit gaan dat hij onvruchtbaar is, de kans dat een man echt onvruchtbaar is is volgens mij best klein. Maar begrijp heel goed dat je gedachten alle kanten op gaan (heb ik ook). Herken ook wat je zegt over "pushen" om seks te hebben. Soms heb je eigenlijk allebei even geen zin maar dan "moet" het omdat je alle kansen moet benutten. Dat maakt het er niet leuker op. 

AhhBo-Belle, wat balen die menstruatie! Dat blijft toch altijd een tegenslag he. 'Gelukkig' laat de 25e niet kan meer op zich wachten. Misschien geeft dat toch wat rust.
NWJ, zoo herkenbaar! Ik ga meestal van: yes, we gaan ervoor na de menstruatie, naar: oké, we moeten nu wel genoeg seksen, gevolgd door een 'we zien wel' na de ovulatie om vervolgens te eindigen in een 'het zal wel wer niet' en 'maar ik voel zoveel dus misschien is het dan toch...nope een witte test. Kak'. Zo'n wie-war aan emoties.
lapjesendraadjes, wat fijn dat jullie het huisje hebben gekregen! Dat zal vast een hoop zorgen en stress wegnemen. Het is ook bijna weekend, dus hopelijk knapt je man wat op en kunnen jullie het vieren en gezellig maken ;)
Hier weer iets 'out of the ordinary'. Ik ben normaal gesproken 2-3 dagen ongesteld, als in rood bloed (niet veel: (mini) tampons hieveelheden). Daarna zijn het gewoon wat restjes. Nu had ik dinsdagavond een veeg helderrood slijm, brak woensdag de menstruatie door (denk dat de totale hoeveelheid nog niet eens 2 mini's waren) en had ik donderdag (gister) alleen maar restjes. Lijkt me ineens een extreem korte menstruatie. Hebben jullie dit wel een meegemaakt?

Oh Knuffeltjeeeeee wat vervelend dat je vent niet lekker in zijn vel zit!  De kans is groot dat hij daarom zegt wat hij nu zegt. Eerst maar eens onderzoeken joh. En dan krijg je na de uitslag alle rust om er over na te denken. 
De partner van een kennisje van mij is onvruchtbaar, terwijl hij al een kind heeft. Er zat helemaal niets levends in. Dat wordt nu verder onderzocht maar ik denk dat t te maken heeft met de middelen die hij regelmatig gebruikt..
Yres, ik ben ook weleens minimaal ongesteld geweest. Echt dat ik dacht, zit er nog iets vast ofzo?
En verder, ja mijn meneer is echt zielig. Het is niet de eerste keer dat t gebeurt, gelukkig heeft hij minder pijn dan de vorige keer. Ik ontzie hem maar een beetje. Feestje vieren kan altijd nog later hahaha

Hoi meiden,
Wat een verhalen allemaal.
Wij zijn bezig voor ons eerste kindje. 
Zit nu " pas " in ronde 5, maar vanwege mijn leeftijd ( 38 ) maak ik mij onbewust toch drukker dan verwacht. Ik doe zo mijn best er niet TE veel mee bezig te zijn in mijn hoofd, maar dat is behoorlijk lastig! ik leef met jullie allemaal mee en zal regelmatig eens mee lezen.
groetjes 

Ben ook maar lid geworden... Zijn ook sinds maart ongeveer begonnen met proberen maar vorig jaar december al gestopt met de pil..  Ik heb cyclussen van 8 weken gehad en inmiddels cyclus van 10 weken zonder maar een positieve test wordt er maar moedeloos van..  Gisteren naar huisarts geweest en ik wordt doorverwezen naar fertiliteitscentrum.. Alleen wachttijd van 2-3 maanden voor het eerste gesprek... Zorgverzekering gaat kijken of het evt ergens in de buurt sneller kan 

cardiozuster  kan je niet gewoon naar het 'streek'ziekenhuis? Ik zat met 2wkn bij de gyn.. Niet in een speciale kliniek ofzo.. 

Herken ook wat anderen schrijven over dat "moetje". Gisteren heel laat thuis (werk in de zorg) alle twee kapot, maar had gister ovhtend een knaller van een test.. En met in het achterhoofd dat de fertiliteitsVK had gezegd dat alles er echt perfect uit zag, wilden we gewoon niet skippen.. Als klapper halverwege wordt zoonlief hard huilend wakker, en verklaar me voor gek: maar een uur later (1u 's nachts) hebben we het alsnog afgemaakt :') WANT JE WILT GEEN KANS MISSEN... 

Go Fishy, go fishy! Wat een toewijding!!
Mijn vent blijkt een blaasontsteking te hebben en in overleg met het fertiliteitscentrum slaan we deze ronde over. Ik baal enorm. Het erge is dat we dan over 3 maanden ook moeten overslaan want hij heeft koorts gehad en dat beïnvloed de vruchtbaarheid op dat moment (zaad vernieuwd elke 3 maanden).

Terug
Bovenaan