Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Poeh moeilijk om te lezen dat jullie zelfs als je het kan proberen nog tegen verschillende dingen aanlopen. Zit nu in het ziekenhuis en ik zit nog een stap daarvoor. Ze hopen vandaag groeiend eitje te zien. Zo spannend. 

Precies zoals ik had verwacht, zoals het altijd gaat in mijn leven. In het ziekenhuis zagen ze dat mijn BMS gegroeid is van 3,5 naar 5mm, maar geen groeiend eitje. Nu dinsdag weer de volgende afspraak.......wie weet zien ze dan wel wat.
Heb keihard zitten huilen in de auto. 

@MienMa
Jij moet nog beginnen met medicatie toch om je eitjes te laten springen enzo? Hopen dat dat dan genoeg is voor jou ??
Ben heel benieuwd wat er straks uit gaat komen als alle onderzoeken gedaan zijn bij ons. Maar dat is pas over 4 weken... Al die wachtbankjes...? 

Ahh Mienma, wat ontzettend jammer zeg! Wat raden ze nu aan om te doen? Is er een kans dat je eitje nog moet komen? Ik hoop het voor je! 

lapjesendraadjes, gelukkig ben ik dus niet de enige die opeens een keer een korte menstruatie heb. Ben wel bijzonder chagrijnig en verdrietig deze ronde. Waar die hoop dan ineens vandaan is gekomen.. zucht. 

gebruiker, welkom in het topic! Snap heel goed dat 5 maanden al te lang duurt hoor. Je bent toch iedere maand weer flink je best aan het doen en dan valt het tegen als het niet lukt. Ga jij binnenkort nog stappen ondernemen of wil je het nog even afwachten? 

@muts; Ja, maar die medicatie kan pas als er een groeiend eitje is van meer dan 18 mm.... jij veel succes met wachten!
@Yres; De gynaecoloog blijft positief en denkt dinsdag wel een eitje te zien die gegroeid is. Kan er niks aandoen. De natuur dwingt zich niet zei ze. 

Ik vind het heel lief dat jullie hebben gereageerd! 

Mijn ronde is ook naar de klote. De meneer heeft blaasontsteking en krijgt er antibiotica voor. Na overleg met onze behandelend arts moeten we deze ronde overslaan. Ze is bang dat het nu al invloed gaat hebben op de hoeveelheid zaad. En omdat hij koorts heeft (gehad), zullen we over 3 maanden ook moeten overslaan. Ik weet niet precies wat ik voel. Ben niet boos, niet verdrietig, ik voel meer gelatenheid. Denk dat ik deze ronde dus ook geen ovulatietesten ga gebruiken (zou er zondag mee beginnen) en mij maar laat verrassen door mijn ongesteldheid. Fuckzooi. Sorry

Hoi gebruiker, ik snap je wel hoor ook al is het "maar" ronde 5. Je mag als je boven de 35 bent wel na een halfjaar naar de huisarts, is hopelijk niet nodig maar anders kan je dat zeker doen. 

Fishy wat erg he, soms MOET je hoe dan ook van jezelf, want stel dat je een kans mist. Maar ja als het al zolang duurt, wil je ook gewoon echt niet een maand voorbij laten gaan. 

Mienma wat ontzettend jammer. Hopelijk is er dinsdag wel wat te zien. 

lapjesendraadjes wat balen zeg, leef echt met je mee. Jullie proberen nu IUI toch, maakt het dan uit als hij minder zaad heeft? Ze filteren daarbij toch alleen de goede zaadcellen? 

Wat een nare berichten zie ik toch voorbij komen. Ik leef met jullie allemaal mee.
Gelukkig begint hier langzaam wat licht aan het einde van de tunnel te schijnen. 
Wij zitten nu vol op in het icsi traject. De hormoon spuiten, punctie en zelfs een terugplaatsing is al gedaan en dat is allemaal volgens het boekje verlopen. Dus nu wachten totdat ik mag testen of dat de embryo is blijven plakken. Omdat dit allemaal prima verlopen is geeft me dat toch iets meer hoop op een goed einde. 

Terug
Bovenaan