Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Aw lapjes en draadjes. Hier geen blaasontsteking maar mijn vriend is flink verkouden. Net op de dag dat ik me in geen maanden zò vruchtbaar heb gevoeld...

Marianne, mijn vriend heeft te weinig goede zwemmers en er komt blijkbaar ook wat in de blaas terecht. Daarom moet hij een aantal dagen voor mijn ovulatie beginnen met het slikken van medicijnen wat als bijwerking het afsluiten van de blaas heeft. Hij heeft nu een antibiotica kuur van 7 dagen gekregen tegen de blaasontsteking en ik verwacht mijn ovulatie ook over zo'n 4 dagen. Die medicijnen samen zijn dus niet zo'n goed idee.
MienMa, ik duim voor je dat er op de volgende echo wel een eitje te zien is!
Brabandse, wat goed om te horen dat je al een terugplaatsing hebt gehad! Valt het traject je mee? Ik duim voor een plakker!

Ik ben zeker van plan om na half jaar gesprek bij huisarts aan te gaan. Hopelijk is het niet nodig. We proberen het geen moetje te laten worden maar stiekem ben je er toch veel meer mee bezig. Blijft moeilijk. We hebben niemand verteld dat we gestopt zijn met de pil, geen zin in elke maand vragen. Daarom blij met dit forum , kan ik toch Een beetje mijn verhaal kwijt en alle verhalen lezen.
bedankt voor de reacties .

[quote quote=10265551]cardiozuster kan je niet gewoon naar het ‘streek’ziekenhuis? Ik zat met 2wkn bij de gyn.. Niet in een speciale kliniek ofzo.. [/quote]
Ben er inmiddels achter dat het ziekenhuis het zo omschrijft maar volgens mij is het gewoon een speciale poli met een mooi naampje 
Twee weken is mooi vlot.. Das wel erg fijn in ieder geval
Vervelend om te horen dat het niet kan ivm ontsteking.. Nooit geweten... Sterkte!!

Wat een verhalen hier weer. Iedereen veel sterkte en toch succes met alles (op iedereen apart reageren is mij nu even teveel)
Ik heb zoals eerder geschreven al dagenlang last van erg zere borsten. Zelfs sportbhs gedragen, dan nog last. Nog nooit mee gemaakt dit. Plus deze keer geen acne dagen voor NOD en nog wat kleine symptomen. Dan denk je toch echt van dit is zo anders dan anders, moet wel raak zijn. Wil dus net een test doen, want morgen NOD, ja hoor: helderrood bloed bij afvegen. Wereld stort even in. En dan rest de vraag: hoe kunnen mijn borsten zó zeer doen? Verandert mijn lichaam nu na iets meer dan een jaar zoveel wat misschien juist iets goeds betekend? Is er meer klaar voor? Ik hoop echt niet dat ik vanaf nu elke maand zulke pijnlijke borsten heb.. Nouja nu maar op naar man zijn zaadonderzoek, het is niet anders..

Brabandse spannend, ik ga voor je duimen! 

lapjesendraadjes oh vandaar, ik snap dat het dan geen goed idee is om die medicijnen te slikken, sterkte ermee meid. 
NWJ aaah nee ☹️ Kan het geen innestelingsbloed zijn? 
Ik had afgelopen maand hetzelfde, hele pijnlijke borsten en ruim voor nod lage rugpijn, beide heb ik normaal niet en ik dacht daardoor het het misschien gelukt was. De teleurstelling is dan nog veel groter als het niet zo blijkt te zijn. Sterkte ook voor jou 

Gebruiker, ik zat ivm mijn leeftijd ook na een half jaar bij de huisarts. Ik moest even praten (hij wilde het nog een tijdje aanzien), maar het argument van 'volgens het protocol mag je vanaf 35 jaar na een half jaar al voor een doorverwijzing' hielp hem over de streep trekken. En daarna duurde het bij mijn kliniek nog eens een maand voordat de inschrijving was verwerkt en nog een kleine maand voordat we ons eerste gesprek hadden. Het is druk, maar eenmaal 'binnen' hoef je niet lang meer te wachten, is mijn ervaring. Tip: zorg dat je partner ook een doorverwijzing krijgt, want jullie moeten samen worden onderzocht.

Lapjesendraadjes, bedankt voor de tip! Er komt zoveel op je af en zoveel meer bij kijken dan je denkt. Kan mij goed voorstellen dat je veel steun aan elkaar hebt op zo'n forum. Fijn! 
Wens je veel sterkte aankomende tijd , ook met de medicijnen/ antibiotica en hopelijk snel goed nieuws. 
Fijn weekend allemaal 

Terug
Bovenaan