Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

nwj gekmakend dan he, zulke dingen. Ik snap er soms ook niets van. Ik heb er weleens een maand tussen gehad dat mijn nod laat was en ik alles met augurk at. Echt bijna alles. Met pindakaas. Met pannekoek, alles met augurk. En toen ook gewoon weer ongesteld geworden. Dus ik kijk ook nergens meer van op.

Sorry dames, wij hebben gister een serieuze poging gewaagd. Vriendlief eigenlijk strontverkouden maar ik heb hem toch overgehaald en nu wachten... Ik had s middags het helderste slijm wat je hebben kan, binnen 12 uur gemeenschap. Laatste keer was zondag dus dan zullen er toch wel goede zwemmers tussen zitten? Alle tekenen waren er dus voor dat gisteren mijn ovulatie was. Ik denk in het hele jaar niet zon mooie kans gehad. Zou het ons dan eindelijk gegund zijn? Ik ben alleen wel heel bijgelovig en gister was de sterfdatum van mn ene oma. Wel een extra kaarsje aangestoken maar tot nu toe bracht ze me enkel ongeluk... :p

@ lapjesendraadjes Tot nu toe vind ik zo'n traject meevallen. Tuurlijk zijn de spuiten niks en gaat je humeur echt een loopje met je nemen. Iets waar ik het meeste tegenop zag. Mijn vriend vond het een keer nodig om tegen mij te schreeuwen en toen was het echt 3 dagen lang wereld oorlog 3! Maar ook dat hebben we overleefd. Zo'n punctie is ook echt niet fijn, maar gewoon flink pijnstillers slikken, wat ook mag, is het te doen. Wat ik tot nu toe het meest stressvolle vond is het wachten tussen de punctie en terugplaatsing. Ze zouden uiterlijk voor een bepaalde tijd bellen als er geen embryo's waren en spontaan had ik die avond nadat we dus niks gehoord hadden een migraine aanval, wat ik eigenlijk nooit heb en moest zelfs flink overgeven. Leuk stress! Nu gaat alles wel en moeten we dus 2 weken wachten voordat we mogen testen. Merk alleen dat ik nu een wat gevoeligere buik heb rondom mijn navel, wat dus compleet nieuw is. Of dat goed of slecht is weten we over 2 weken. 

Sterkte Brabantse hopelijk goed nieuws!

Nwj ik heb inmiddels door dat je lijf je flink in de maling kan nemen.. Ook momenten gehad dar ik pijntjes had die ik nog nooit van mijn leven had gehad, dagenlang krampen wat ik anders nooit had en toch paar weken daarna ongesteld 

Na tien weken eindelijk weer ongesteld dus wij kun weer voor een nieuwe poging gaan aankomende tijd ? toch maar weer op zoek naar dat ovulatie moment ?

Brabandse wat spannend! Wat duren dan 2 weken lang he! 

cardiozuster veel succes ! Heel puzzelboek wanneer dan ovulatie is. Ik heb gelukkig wel een regelmatige cyclus. Duurde ruim 2 maanden voordat mijn menstruatie kwam na stoppen met pil maar daarna vrij regelmatig . Soms 1 a 2 dagen verschil.
knuffeltje , ik ga duimen voor je ! ?
nmj , ah dat rot bloed ook he ! Ik was 1 dag overtijd en stiekem ging ik ook al hopen en hopen. Stond dag erna op en ja hoor rood bloed bij vegen! Snap je teleurstelling. 

Voor die humeurschommelingen ben ik ook echt enorm bang Brabandse! Ik hoop natuurlijk dat t niet zover komt, maar ik hou er ernstig rekening mee. Fijn dat t verder mee lijkt te vallen!!

Brabantse: was dit de eerste keer icsi? Nog cryos over gehouden? Spannend hoor!

Je moet dat humeur helaas accepteren. Tijdens de punctie hebben ze ruim 16 eiblaasjes aangeprikt, terwijl je dus normaal er maar eentje maakt. Dan kun je wel voorstellen wat dat doet met je humeur. Wat ik zelf erg prettig vond is dat mijn vriend het ook accepteerde en dus vooral niet in discussie ging met mij. Daarnaast zijn inmiddels veel mensen op de hoogte, wat prettig is omdat als het te veel wordt, dan snapt men waarom je je terug trekt. Tijdens een vrijwilligers gebeuren had ik op een gegeven moment echt de neiging om mensen te gaan slaan omdat ze zulke domme vragen aan het stellen waren, dat ik tegen de rest zei, de volgende keer doen jullie het woord. Dan kun je er ook gewoon iets luchtigs van maken zonder dat je weer ruzie hebt.
Of er cryo's over zijn horen we over ruim een week. Het is tot nu toe telkens een halvering, dus hoop dat er toch eentje over blijft. Ze hadden namelijk 16 eiblaasjes aangeprikt, daaruit zijn 9 bruikbare eitjes gevonden en daar waren 4 embryo's gelukt.
Wachten duurt altijd lang, maar inmiddels heeft het wel rust en zeker minder negatieve gevoelens dat dit toch allemaal wel gelukt is tot nu toe. 
Ik leef ook echt met de rest van jullie mee, want al die negatieve gevoelens zijn zo herkenbaar! 

Ik ga proberen om alles weer op te pakken en dat zwanger worden naar de achtergrond te plaatsen. Ga zometeen voor het eerst weer sporten en niet meer zo uit emotie ongezonde dingen eten. 

Dinsdag gaan ze dus weer kijken of er een eitje groeit en die dag komt echt niet sneller dichterbij als ik zo blijf hangen in die spanning. Leuke dingen doen dus! 

Terug
Bovenaan