Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Hier heb ik de cyclusanalyse afgerond. Afgelopen vrijdag nog bloed geprikt en nu aankomende donderdag een afspraak bij de arts om uitslagen te bespreken. Ik verwacht dat alles goed is want was bij echo's niks bijzonders te zien. Nu krijgen we bepaald percentage te horen en daaraan ligt of ze nog iets voor ons kunnen doen of dat we eerst nog half jaar moeten proberen. Weet iemand wat dat percentage is toevallig? Vind wel dubbel, ene kant fijn dat er niks aan de hand is maar andere kant toch weer een half jaar wachten. Waarom zou het dan opeens wel lukken... 
Zijn er evt nog andere onderzoeken die gedaan worden als alles tot nu toe goed lijkt te zijn? 

Mientje misschien zaad testen? Of is dat al gedaan?

dat jouw cyclus goed is, is leuk. Maar zonder zwemmer komt er ook niks natuurlijk 

Net naar de verpleegkundige geweest weer. Eitje was gesprongen (ze zag de "krater") nu bloed laten prikken voor progesteron waarde... en afwachten

&fishy; wauw! Eitje groeide dus vanzelf en sprong vanzelf? Wat kan ik daar jaloers op zijn. Ik moet morgen heen om te kijken of er een eitje gegroeid is. Spannend!

Ja of dat altijd zo is weet ik niet. De gyn was in eerste instantie erg negatief (erg veel cystes, PCO beeld).
Maar dat lijkt iig te werken. Crux is dat ik altijd 3-5dgn na ovulatie test ongesteld wordt.. en aangezien ik bloed chagrijnig ben af the moment, verwacht ik m nu ook weer elk moment (4dpo)

Ahh wat fijn die springende ei'tjes! Dat is toch al soort van stap 1 in ons maandelijks stappenplan ;)
Ik ben weer aan het ovulatietesten. Ben best vroeg begonnen (op dag 5 eergisteren). Eergisteren was er een heeel licht teststreepje, maar die van gister en vandaag zijn alweer een stuk donkerder. Normaal verwacht ik die testen op dag 11-13. Denk meteen Ohjee wat wordt het nu weer deze maand! Afgelopen maand was ook al zo vaag met al die klachtjes en mijn menstruatie met maar 1 dag rood bloed (en daarna wat restjes). 
Het zou zooooo fijn zijn om dit jaar toch nog even met een knallende zs test af te sluiten! 

Schiet mij maar lek.
Al mijn bloedwaarden zijn perfect voor deze cyclus termijn. Ze konden zich niet voorstellen dat ik een dezer dagen ongesteld wordt?! 

Dus of er is een wonder gaande, of ik ben een medisch wonder? Hoe kan het progesteron nou perfect zijn met een LF van 3-5dgn?!

Terug
Bovenaan