Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Wauw fishy fijn dat dat allemaal goed is, maar je zit nu toch op 5dpo, ben je al ongesteld nu? Heb je misschien iets anders gedaan deze ronde waardoor je LF misschien ineens langer word nu, ga voor je duimen!

Donderdag een positieve ovulatie test, dus ik reken dan vrijdag als ovulatie dag haha. Dus dan za-zo-ma-di, dag 4 nu. Geprikt op dag 3 (gisteren).. nog niet ongesteld maar meestal is dat dus wel ongeveer nu.. we wachten het af...

Vandaag naar het ziekenhuis geweest. Mijn BMS was dit keer 8mm i.p.v. 5 mm afgelopen vrijdag. Dat is dus super! Er was ook een groeiend eitje te zien. Afgelopen keer was er weinig tot niks te zien. Hij was nu 18 bij 11 dus gemiddeld 15. Donderdag moet ik weer heen en dan hoop ik dat het rond de 18 hangt. Dan mag ik daarna pregnyl prikken voor de eisprong. 

Vond deze afspraak heel erg spannend, maar het wordt nu nog spannender...

Hoi dames, 
Ik lees al een tijdje met jullie mee en voeg mij graag toe aan jullie topic. Ik ben 23 jaar en mijn vriend is net 30 jaar. 
In maart dit jaar zijn wij aan de slag gegaan met onze kinderwens. Ik ben direct begonnen met ovulatietesten, want ik wilde mijn cyclus graag in kaart brengen. Dit verliep redelijk soepel en na een paar maanden ontdekte ik een duidelijk patroon (cd 15/16 positieve ovutest, cd 17/18 ovulatie, cd 28/29 menstruatie). Mijn luteale fase is wel wat aan de korte kant +/- 10/11 dagen, maar dit schijnt nog 'goed' te zijn. Daar ga ik dan ook maar vanuit. 
In al die maanden geen succes totdat ik half oktober een positieve zwtest had. Wat waren we blij! Helaas is dit met vijf weken een miskraam geworden. We hebben nog twee weken in spanning gezeten, want het bloedverlies was minimaal en ik had helemaal geen pijn. Toch bleek met de 1e echo dat mijn baarmoeder leeg was. Een flinke teleurstelling! 
Ondertussen heb ik net mijn menstruatie weer achter de rug en oh wat voelde ik mij slecht. De eerste vijf dagen veel oud bloed verloren en daarna nog drie dagen hevig helderrood. Emotioneel vond ik het ook behoorlijk ***. Op dit moment zit ik op cd 10. Ik start dit weekend weer met ovulatietesten. Ik hoop dat mijn cyclus niet helemaal van streek is en dat ik mijn piek weer kan vinden, zoals ik dat in de afgelopen maanden ook kon. 
Ik hoop dat jullie ook meer geluk hebben! 

Hoi! Ik vind het fijn om hier mee te kunnen lezen, omdat ik niemand ken die in hetzelfde schuitje zit en ik daarover kan praten.
Had zondag mijn NOD, enige hoop, helaas is maandag mijn menstruatie doorgebroken. Die trouwens steeds heftiger lijkt te worden, met bijbehorende klachten. Was maandag best verdrietig en mijn man vond het ook erg jammer. Nu gelukkig weer wat optimistischer! 
Wij zijn bezig voor ons eerste kindje en gaan nu ronde 8 in. Mijn man heeft epilepsie en is naar de ha geweest om te vragen of die medicatie van invloed is op de kwaliteit van zijn zaad vanwege onze kinderwens. HA gaf aan van niet. Hij heeft wel temperatuur overzicht meegekregen en de ha gaf aan dat ik die voor 3 mnd moest bijhouden. Ze wist hoe lang we bezig zijn. Echter was ik bezig met ovulatietesten en wilde ik het nog even uitstellen. Deze maand weer geen positief resultaat, maar mijn hoofd staat ook nog even niet naar elke dag temperaturen. Wil daar volgende ronde mee starten en dan naar de ha, als het nog niet gelukt is. 
Iemand die mij wat op weg kan helpen met temperaturen? Wat is een goede thermometer, hoe en wat is het beste? 

Ik zie wisselende berichten. Veel geluk voor de mensen die zeker nog in hoop zitten. Het zou zo leuk zijn als hier eindelijk eens een positieve test komt.
Sterkte voor iedereen waarbij het weer heel erg tegen zit. 

Ik ben wel benieuwd of iemand mijn situatie herkent. Vorige week was ik tot ongeveer vrijdag ongesteld. Geen ongesteldheid zoals ik die normaal ken met toch wel behoorlijk wat bloed. Deze keer had ik bij het afvegen twee keer slijm met kleine stolsels, twee keer een beetje bloed in mijn maandverband en verder alleen maar (licht)roze of niets bij het afvegen. Naar mijn idee is de menstruatie dus niet echt doorgebroken.
Vandaag en gisteren had ik 1x per dag weer roze bij het afvegen. Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn? Komt dit doordat de menstruatie niet goed is doorgebroken?

Mttm heb je wel een eisprong gehad? 
dat schijnt dus niet altijd perse te hoeven (bijv bij pcos achtige klachten) en dan is je volgende menstruatie misschien juist heel zwaar..

Fishy geen idee. Ik probeer het net een beetje los te laten. Dus ik let eigenlijk nergens meer op. Ik was wel blij toen op dag 30 de menstruatie' doorbrak. Overigens ook een raar begin voor mij, want het begon met een klodder slijm met kleine stolsels (sorry voor de details). 
Maar het zou dus best kunnen wat jij zegt. Dan ben ik benieuwd deze cyclus. 

Terug
Bovenaan