Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Wat goed van de groeiende en springende eitjes allemaal, in ieder geval fijn om te weten dat dat gedeelte in ieder geval goed gaat.

Fishy vreemd zeg van je waardes. Konden ze dat verklaren? Of misschien heb je nu wel een langere LF. 

Ik heb ook het advies van jullie opgevolgd en weer naar de huisarts gestapt. Nadat ik mijn zorgen uitte ben ik dit keer inderdaad wel doorverwezen naar de gynaecoloog gelukkig. Nu afwachten wanneer ik terecht kan. 

Marianna nee ik vroeg nog: maar dan verwacht je met deze waarde niet dat ik een dezer dagen ga menstrueren?
antwoord: nee zéker niet! We zijn dus erg benieuwd wat er nu gaat gebeuren. 

no clue dus haha.
maar ook no blood nog.. ??

Marianna nee ik vroeg nog: maar dan verwacht je met deze waarde niet dat ik een dezer dagen ga menstrueren?
antwoord: nee zéker niet! We zijn dus erg benieuwd wat er nu gaat gebeuren. 

no clue dus haha.
maar ook no blood nog.. ??

O dames wat een gedoe met al die eitjes en fases... Hoop ook dat er deze maand weer eens positief getest gaat worden bij iemand en dat het bij iedereen en jou ook Zwaantje gewoon eens een keer wil lukken. We wachten met zijn allen al zo lang. Dan mag het toch wel een keer zo voor de feestdagen??

Dat zou inderdaad zo leuk zijn Knuffeltjeeee, een paar positieve testen voor het einde van het jaar. 
En dat geeft de rest dan misschien ook weer wat hoop. 

Hallo allemaal!
Al een tijdje volg ik dit forum op de achtergrond, maar mag mij inmiddels (helaas) aansluiten bij jullie.. Nu weet ik dat sommigen al veel langer in dit schuitje zitten, waar ik maar al te goed kan inbeelden hoe moeilijk dat is!
Zal me even kort voorstellen; beide 30 jaar en sinds maart gestopt met de pil (na zo'n 14 jaar gebruikt te hebben) cyclus geen peil op te trekken maar sinds deze ronde teunisbloemolie geslikt & zit nu op 38 dagen (voorheen 21 -34 - 48 - 87...). Ook begonnen met ovulatietesten & wél positief op dag 27.
Lees graag met jullie adviezen mee! en hoop aan elkaar zo een beetje steun te hebben in deze onzekere tijd.

Ik ben gisteren met mijn man bij de HA geweest en aangegeven dat we nu in ronde 11 zitten. Ik had al eerder een echo gehad waar alles goed op was, dus ze heeft ons nu doorverwezen voor bloed onderzoek (chlamydia achtergrond) en zijn zaad te testen. 
Ben heel benieuwd wat daaruit komt. Als dat ook allemaal goed blijkt te zijn, zegt ze dat we het gewoon nog een jaar zelf moeten proberen, omdat ik een hele regelmatige cyclus heb. Ben dus erg benieuwd. 
Zit nu op dag 18, op 13-14 positieve ovulatie.. Pff wachten ik word er gek van! Sterkte voor iedereen die ook weer aan het wachten is! 

Terug
Bovenaan