Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Hopefully Gefeliciteerd! Heerlijk gevoel lijkt me. Wat geweldig, vooral na zo een ziekenhuis bezoek. Geniet ervan!

Loethe yeaahhh! Gefeliciteerd!! Na hoeveel minuten werd het positief? 

Ohhhhh loethe, wat leuk.. Gefeliciteerd!!!!
Ik heb deze week ergens mijn NOD.. ergens tussen zaterdag en dinsdag.. ben benieuwd!
waar ik dacht dat ik het los kon laten zit ik er nu weer elke dag aan te denken, pffff.. 
ik heb wel het idee dat de NOD gaat komen aangezien ik inmiddels alweer een behoorlijk kort lontje heb..
x Deetje

thanks lieve meiden!!
geloof t nog steeds niet, dus net nog maar een testje gedaan!
streepje komt opzetten als die paarse waas die van links naar rechts trekt zeg maar opdroogt, denk wel binnen 1 min.
hoop echt zo erg dat jullie deze maand ook positief testen :)

Loethe gefeliciteerd!
Ik zit in mn vruchtbare dagen. Sinds donderdag ovutesten gedaan en zojuist een knaltest! Deze week iedere dag (muv woensdag) geklust en we gaan zo maar door haha. Met om de dag klussen is het tot nu toe niet gelukt, dus wie weet gaat deze theorie niet voor ons op ;-)

Hoi meiden!
Ik lees al een tijdje hier met jullie mee, en herken mezelf in jullie verhalen. 
Ik wou graag mijn verhaal met jullie delen. Ik hoop dat ik het hier mee ook gelijk een beetje van me af kan schrijven, het houd je toch elke dag wel bezig. 
Juli 2018 gestopt met de pil, mijn cyclus ziet er zo uit 35,37,53,32 dagen en zit nu op dag 80.. dus in 7 maanden tijd nu blijven hangen in ronde 5. 
Heb eind februari bij de huisarts een doorverwijzing naar de gynaecoloog gekregen, waar ik volgende week een afspraak heb, en hoop daar er achter te komen waardoor mijn cyclus zo lang en onregelmatig is. 

Hoi meiden! Ik was ff een tijdje stil op het forum. Ik was er zo onwijs gefocust of beter gezegd gestresst dat ik maar niet ongesteld werd ect en die k*t pcos!! Ik moet zeggen het hielp wel hier niet kijken.
Ik was dan 5 mrt ongesteld geworden en zoals ik normaal altijd word. Dus ik ben heeel benieuwd wat er uit komt. We zijn flink aan de klus geweest ;). Dus fingers crossed.
Fijn om te lezen dat sommige meiden hier een postieve test hebben; Gefeliciteerd lekker genieten :).

Brabantse ik zit in hetzelfde schuitje. Zit momenteel op dag 92 en er lijkt geen einde aan te komen. 
Ga van de week weer een test kopen want blijft het gek vinden. 
Echo was allemaal goed bij de fertiliteitsarts en was nog niets op te zien dus  misschien is er ondertussen wel wat veranderd haha. (Ik hoop het) 
Loop jij al bij een arts? 
Moet nu in mei weer  terug komen . Krijg dan de uitslag van mn bloed en mn vriend van zijn zaad dus ben benieuwd. 
We hebben al een dochter van 2 jaar maar toch is een 2e zo gewenst. 1e zwangerschap was gelijk raak na het stoppen van de pil, dus dat bleef nu ook in mn hoofd rond spoken maar helaas. Zit in ronde 6 en zijn nu bijna 11 maanden bezig. 

Terug
Bovenaan