Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Oh jongens, ik ben zo BLOED chagrijnig, en ik heb buikpijn. Waar ik nog chagrijniger van wordt. En. en. en. BAH. 

dat moest er even uit

fishy Ben je (hopelijk nog niet) ongesteld geworden? 

dreamer vervelend dat je geen regelmatige cyclus hebt, misschien mee naar de huisarts? 

Burgerse vreselijk he dat wachten. 
Wel fijn dat nu wat dingen worden gecontroleerd. Bij ons werd ook gezegd dat we het nog een jaar moesten proberen omdat het zaad goed is en ik een regelmatige cyclus heb. Maar omdat ik zo'n hele pijnlijke ovulatie heb ben ik van de week nog eens langs geweest en worden we toch doorverwezen. 

jaaaa eindelijk goed nieuws! Vandaag in het ziekenhuis gehoord dat mijn eitje 18,7 mm is! Ik heb dus Pregnyl mee gekregen om mijn eisprong op te wekken. Mijn vriend is nog niet thuis, maar zodra hij er is gaan we prikken. Doodeng! Maar zo blij mee! 

Ik lees dat er een aantal dames nog in afwachting zijn, ik duim!!
een paar positieve testen om dit k*tjaar af te sluiten zou super zijn!
aan de dames die toch ongesteld zijn geworden, dikke knuffels. Wees lief voor jezelf!
Ik ben nog afwachtende op m'n controle afspraak na curretage, deze is op 2/12. Vandaag telefoon gekregen van genetische dienst in het ziekenhuis dat ze ons graag zien voor het einde van het jaar.. volgens hen standaardprocedure maar geeft me toch ook een beetje kriebels.. hopelijk is het gewoon standaard!

Ik leek gister wel iets heel kleins bruins in mijn boxer te zien. Ik durf niet te hopen, maar ongesteld stond geloof ik nog niet op de planning en ik heb nu steeds een mooie cyclus... Maar dan zal ze wel gewoon vroeg zijn deze maand...

Spannend allemaal dames! Mijn vruchtbare dagen naderen. Ik verwacht di/wo mijn ovulatie afhankelijk van mijn piek. Ik hoop deze zo/ma te vinden met de ovutesten. 
Ik hoop echt dat het ons deze ronde wel is gegund en die kleine frummel ook blijft zitten.

Hier helaas gister een dag te vroeg ongesteld geworden. Op naar ronde 16 alweer...
Wel ook weer bij gynaecoloog geweest. Onderzoeken tot nu toe zijn allemaal goed en we moeten nu nog een half jaar zelf verder gaan met proberen. Ik krijg nog wel een baarmoederfoto volgende week als laatste onderzoek.  Sowieso om nog dingen uit te sluiten maar het gaf ook een verhoogde kans om zwanger te worden dus laten we het hopen. Als het dan nog niet lukt komen we in aanmerking voor IUI. 
Degene die nog in spanning zitten, ik duim voor jullie. 

Terug
Bovenaan