Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Ik heb de prikkelbaarheid van een beer die wordt gestoord in zijn winterslaap. ?
Enige boodschap, niet deze week, ik wil inderdaad ook nog even hoop houden...

Nu had ik toch gehoopt hier wat positieve berichten te zien! Ik ben deze ronde heeel weinig op het forum geweest omdat we druk waren en omdat ik gewoon even genoeg had van de " wij zijn gister gestopt met de pil, wanneer ben ik zwanger? Oh nee laat maar ik heb al een positieve test" berichten!!! 
Echt jammer om te zien dat er hier geen positief nieuws is (of heb ik er overheen gelezen)
Zelf zit ik nu 6 dagen voor nod dus het begint weer te kriebelen en de bezoekjes aan het toilet zijn weer spannend. 
Succes weer allemaal met afwachten

Spannend Farru!
Ja je mag het eigenlijk niet wensen maar bij mij schiet het ook snel in het verkeerde keelgat alles wat binnen een paar maanden zwanger raakt en geen probleem ziet als dat een ander niet lukt. Die wens ik of helemaal geen kinderen meer of minimaal 13 maanden wachten voor nr 2 a 3...

Ik geloof dat ik mijn ovulatie heb gehad gisteren. Heeft seks dan vanavond nog wel zin? De afgelopen week is het er niet van gekomen helaas. Ik kan niet wachten tot mijn ongesteldheid, dan kan ik tenminste weer een nieuwe echte ronde in. 

Ik melde donderdag dat in Pregnyl zou prikken. Ovulatie/eisprong komt dan 40 uur later. Dat is vandaag om 14:50. Merk helemaal niks maar gisteravond (10 uur na Pregnyl) had ik enorme steken aan de kant waar mijn eitje moest springen alleen die steek zat veel te hoog.... dus ik dacht dit kan het gewoon niet zijn... ik dacht dat ik 17 relaxte dagen zou hebben en er niet zoveel aan wilde denken maar het gaat nu al niet zoals ik dacht dat het zou gaan. Onzekerheid dus ?

@lapjesendraadjes; dat probleem heb ik nu ook... als ik gister ovulatie had dan vraag ik me af of het nu nog wel zin heeft. Ga het wel doen want je hoeft niet percee te voelen dus voor hetzelfde geldt komt mijn eisprong nog

@Marianna zal de huisarts het niet op het ontpillen gooien? heb het idee van alles wat ik hier voorbij zie komen je toch minimaal een jaar moet "aanklooien" Deze ronde 38 dagen, kijk het weer even aan... 
@Farru herkenbaar! Denk dat iedereen alleen de verhalen van patsboem zwanger hoort, maar de verhalen zoals sommigen hier vaak niet verteld worden..  wel frustrerend is het he! succes de dagen voor je nod duim voor je mee

Terug
Bovenaan