Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

@Knuffeltje  same story here.. helaas heeft het bij mij wel doorgezet in twee dagen (heel kort) rood bloed maar niet noemenswaardig tov hoe ik voorheen ongesteld was. duim voor je mee!

@Mienma en lapjesendraadjes, als ik clomid neem wordt ons aangeraden door de gynaecologe om 5 dagen op rij te klussen, 2 dagen voor/dag zelf/2 dagen na eisprong, dus kan zeker hoor! 

@chacha; Okee. Wij hebben tot nu toe het 2 dagen voor en de dag van ovulatie (gister). Maar ik twijfel dus over de eisprong.
Volgens de gebruiksaanwijzing van Pregnyl hoort de eisprong pas 40 uur daarna dus dan is vandaag pas mijn eisprong. Dan zou het dus 3 dagen van te voren en 1 dag van te voren zijn. 

Helaas. Vanavond krampjes en al wat bruinig slijm... ?? Had zo gehoopt en we waren er deze maand zo dichtbij...

MienMa ik zou het voor de zekerheid wel doen, je weet maar nooit.
Dreamer ja dat zou inderdaad kunnen. Misschien nog even afwachten dan inderdaad. 
Farru ja snap je helemaal. Ik gun het iedereen hoor maar het is zo oneerlijk. Vooral als je hoort dat iemand per ongeluk ongewenst zwanger is.. succes met wachten, hoop voor je op goed nieuws. 
Knuffeltje wat balen zeg ?

@marianna; hebben het maar wel gedaan. Ga nu over morgen nadenken of het dan nog moet. Zo schuif je elke keer met je gedachtes.
Hebben jullie dat ook? Ook wel op het gebied van; ik ga het nu laten rusten kan er toch niks aan doen. En dan wel alles in twijfel trekken zoals ik nu met die ovu doe. 

Wat ontzettend vervelend dat iedereen nog steeds zo in onzekerheid zitten of alweer uit moeten kijken naar een volgende ronde.
@ lapjesendraadjes ik weet dat het moeilijk is, maar probeer vooral van elkaar te blijven genieten ondanks dat je denkt het moment gemist te hebben. 
Hier is nog geen nieuws. Wel helaas het toenemende gevoel dat de terugplaatsing helaas niet is blijven plakken. Mijn buik voelt steeds normaler aan, zelfs pijntjes van mijn eierstokken zijn weg en dat baart me zorgen. Helaas al wel bericht gehad dat de overgebleven embryo's het niet gehaald hebben om ingevroren te worden. Iets wat me heel erg tegenvalt is het feit dat ik mezelf echt gek kan maken en bijna paniekaanvallen krijg omdat ik denk dat het niet gelukt is. Gelukkig kan ik het daar met mijn vriend goed over hebben en zakt de paniek dan wel weer. Dus nog even uitzingen tot vrijdag en dan mag ik testen. 

MienMa ja dat heb ik ook. Ik zeg steeds ik ga het deze maand wat meer loslaten en ik zie het allemaal wel, maar dat lukt echt niet. Ik had nu mijn eisprong een paar dagen dagen later en ik gebruik geen ovu testen omdat ik het altijd duidelijk voel. En nu voelde ik niks op de ovu dag. Toen was ik ook zo onzeker, heb ik wel een eisprong? Wel of niet seks blijven hebben om de dag? Want op een gegeven moment gaat het als verplichting voelen maar je wil ook geen kans voorbij laten gaan. Uiteindelijk gelukkig wel gedaan vrijdag avond want ik voelde het vrijdag toch aankomen en gisteren had ik idd alsnog mijn eisprong. En dan gisteren ook weer twijfelen, moeten we het voor de zekerheid nog een keer doen? Pff, om gek van te worden.  

Brabandse wat vervelend meid. Ik leef echt met je mee en begrijp je gevoelens. Jammer dat de embryo's het niet hebben gehaald. Wel heel fijn dat je er met je vriend over kunt praten. Succes met wachten en ik hoop dat je ernaast zit en het wel is blijven plakken. 

Terug
Bovenaan