Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Mindfuck. Iedere maand weer... Maar als dan... ik was vorige maand op een woensdag ongesteld geworden. De 30e. Ik had duidelijk vorig weekend mijn eisprong. Kan dat bruine dan geen innesteling zijn geweest? Want dan moet ik het eigenlijk deze week a komend weekend worden? Iedere maand denk ik weer, ik wil geen datums weten. Ik wordt ongesteld en ik ga niet noteren of onthouden wanneer precies. Nu was mijn cyclus al een paar maanden keurig regelmatig maar het kan natuurlijk altijd een week korter of langer. Soms wordt ik echt gek van mezelf...

Ik hoop dat iemand advies heeft of misschien iets herkent of zo.
Op dag 30 van mijn cyclus dacht ik dat mijn menstruatie was begonnen. Het was alleen geen menstruatie zoals normaal. Ik had vooral bij het afvegen roze afscheiding aan mijn papier en twee keer had ik slijm met hele kleine stolsels. Ik had maar 2 keer een klein beetje bloed in mijn maandverband. Lang dacht ik dat de echte menstruatie nog moest doorbreken, maar na een dag of 4/5 stopte het bloeden. Ik vond het wel gek, maar ik dacht dan zal het wel zo zijn. 
Tot afgelopen vrijdag. Opeens weer roze aan mijn papier en in de loop van de dag ook een beetje bloed. Sinds gisteren bloed ik echt enorm met heel veel stolsels en nog iets anders (weefsel of zo, ik heb geen idee). Ook de kleur van het bloed is het heel helderrood. Alsof het vers uit een wond komt. Gisteren en vandaag tot halverwege de dag had ik ook krampjes in mijn onderbuik. Nu zijn die krampen iets minder. 
Eerst vond ik het vooral heel vies allemaal, maar langzaam vind ik het ook wel eng. Ik heb nog nooit zo erg gebloed. 
Iemand tips of adviezen? Of misschien iets van herkenning? 

Pff, hier ook nog geen goed nieuws. Ik had verwacht dat ik vandaag mijn piek zou vinden, maar tot nu toe zijn de ovutesten heel licht. Ik ben bang dat mijn lange menstruatie van 10 dagen (na de miskraam) ervoor zorgt dat alles opschuift en ik deze keer een langere cyclus heb. Ik baal echt ontzettend en vind het allemaal zo frustrerend. Ik hoop deze week m'n piek alsnog te vinden zodat ik de ovulatie niet mis. Duimen! 

mttm toch een vroege miskraam? Je zou er met de huisarts over kunnen praten ter geruststelling.

Mttm dit klinkt inderdaad wel als een vroege miskraam. Heb je niet getest voor dat je ongesteld werd?

Zwaantje Heel frustrerend maar het is helaas normaal dat je een langere cyclus hebt of dat het allemaal nog in de war is na een mk. 
Pff je geduld wordt wel echt op de proef gesteld he, al dat wachten. Eerst op de eisprong. Dan weer tot je (hopelijk niet) ongesteld wordt. Echt om gek van te worden. Ik kan echt nergens anders meer aan denken.. hebben jullie dat ook?

Even iets van een week afwezig geweest hier. Veel drukte en alles even laten bezinken nu het weer niet raak was. Alles nu bij gelezen en het is wat veel om op iedereen te reageren. Valt wel op dat bijna niemand tot nu toe positief nieuws heeft. Hopelijk komt er gauw verandering in. 
Ook moeten wij nog steeds zaad langsbrengen voor onderzoek, paste afgelopen week niet in de planning (Moet voor 9.00 uur Sochtends worden gebracht). Dus nu verplaatst naar komende woensdag. Ben wel erg benieuwd naar de uitslag! En dan het weekend weer vruchtbare periode.

@Marianna Ja ik weet het! Werd gelukkig na de miskraam wel direct weer ongesteld op NOD, maar het duurde erg lang. Ik vind dat wachten ontzettend vervelend en ben er op dit moment ook echt veel mee bezig. Denk dat ik pas een beetje rustig word als ik die piek weer heb gevonden. Mja, geduld ... 

Terug
Bovenaan