Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Volgens een site die ik heel soms gebruik zou ik vrijdag mijn nod hebben.
Een week heeft nog nooit zò lang geduurd!

Hey meiden, ik duik ook weer even op. Het wordt echt tijd voor veel positief nieuws hier! 
@mttm; wat vreemd dat je menstruatie ineens zo veranderd. Klinkt ook niet echt fijn. Heb je de HA al gecontact? Wie weet kan hij je doorverwijzen/geruststellen. 
Wij komen zelf net terug van de gyn, zodra mijn volgende cyclus begint mogen we starten met IUI. Helaas werken ze hier alleen met prikken van Gonal-F (geen clomid tabletjes dus), dat vind ik wel even een dingetje, maar goed, daar wen ik vast aan. Ik ga voor het IUI verhaal maar even een nieuw topic openen met mijn vragen en zorgen :) 
Duurt allemaal sowieso nog even, ik zit net een paar dagen voor mn eisprong dus verwacht rond 12 dec mijn nod pas. 

Wat een rollercoaster. Ik wilde (nogmaals) afwachten op mijn NOD op 8 december. Zit nu op 2 of 3 DPO. Hele dag  last van steekjes links. 

In het ziekenhuis heb ik gezien dat mijn eitje wat dus nu gesprongen is aan de rechterkant zat. 

Ik kan alleen maar denken: Huh!! ?

Hoi ik ben nieuw hier :) 
Ook wij zijn (helaas) al een tijdje bezig en gaan nu voor ronde 10... Ik begrijp gewoon niet waarom het niet wil lukken aangezien alles goed lijkt (er kan natuurlijk nog genoeg aan de hand zijn). Nadat ik gestopt was met de pil eigenlijk gelijk weer een regelmatige cyclus. Eisprong voel ik iedere maand, maar toch afgelopen keer een ovutest gebruikt, gewoon voor de zekerheid. En nu met 26 dagen ongi geworden. Vaak hoor je juist dat het moeizaam gaat ivm onregelmatige cyclus enzo. Langzaamaan gaan we zo wel richting een jaar...  
Ik kan me heel erg voelen in wat iedereen hier schrijft, het gevoel dat je de enige ben of dat anderen gelijk zwanger worden. Erg frustrerend en het lukt mij erg slecht om aan andere dingen te denken... 

@Paardenbloem het blijft frustrerend allemaal maar vond het zelf wel fijn om op dit forum ervaringen te lezen en zo ook te weten dat ik niet te enige bent (helaas zijn er vele met ons)... 
Hier helaas ook alweer 8 maanden en nog maar 6 rondes verder.. 
Hoop voor je dat je snel een positieve test in handen mag houden 

Vandaag ook weer dik wit slijm. Gisteravond ook weer een jeukende tepel. En veel spannender is het deze maand niet. Iedere dag verwacht ik dat Truus tevoorschijn komt maar helemaal niets wat daar op wijst. Zelfs geen dikke puist. Het is opvallend rustig terwijl ik normaal van veel meer dingen last heb.

Knuffeltje, ik zag dat wij gelijk lopen. Ook ik zou Vrijdag mijn nod hebben. En ook hier is het heel rustig. Vorige ronde had ik spotting op dag 25 en de 2 keren daarvoor begon de spotting op dag 24 bij een cyclus van 28d.
Vandaag dag 26 en 11 dpo en nog niks! Daar ben ik al blij mee maar we weten ook dat dat helemaal niks wil zeggen zooo rot!! En dan duren de dagen lang he
Ik wil er niet van uit gaan en dat doe ik ook niet maar toch ook weer wel wantja, geen puistje, geen spotting, geen dit en geen dat!! Zou het dan toch... frustrerend hoor dat vrouwenlichaam.
Dat er maar snel weer wat positieve berichten komen hier. 

Terug
Bovenaan