Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

O wat spannend Farru! 
Ja ene moment denk ik, wordt toch wel ongesteld en denk ik er niet aan, maar een klein stemmetje blijft toch dingen influisteren.
Wel heb ik het afgeleerd om dromend over baby's eerste kerst kerstmarkten af te gaan. Intratuin was de eerste test en toen kwam het niet eens meer in me op. Ik wil me niet weer blij maken met een dooie mus...

Ben zo zenuwachtig meiden ? vandaag 14 dagen gelden positieve ovulatietest, smiley, dus morgen nod. Heb al 3 dagen vreemde menstruatieachtige krampjes en heb dat nooit met menstruatie, geen onderhuidse pukkel, ook niet het bruinverlies wat ik normaal minimaal 2 dagen van te voren al heb, loopt soms iets uit (sorry) maar gewoon wit en dik.. is de 3e ronde letrozol 2,5mg en durf het eigenlijk niet te hopen maar alls voelt toch zo anders ? durf ook echt niet te testen! Normaal had ik allang een test gedaan als check of het echt menstruatie is die eraan komt maar nu het echt zo kan zijn durf ik niet ?

Ik snap je helemaal WilKindje! Want omg wat als het raak is, he?! Je bent al zo lang aan het wachten, al zo vaak teleurgesteld geweest. Waarom wacht je dan niet totdat je echt overtijd bent? En dan nog kan het weer een teleurstelling zijn, maar je hebt dan in ieder geval wel een reden om te testen. Ze zeggen dat overtijd zijn eigenlijk de enige reden is om te testen..
Sorry, ik ben deze maand van het nuchtere geloof ik. Misschien omdat ik zelf deze maand geen kans maak.
Maar het is oprecht advies en weet dat ik voor je duim!! ❤

Heb hebt helemaal gelijk lapjesendraadjes dat is precies wat ik ook denk.. als het zo is is het over een paar dagen ook nog wel zo, en wat als het een late innesteling is en nog niks te zien dan is dat ook weer een kut gevoel, ik ga morgen iig echt nog niet testen ?

Ha Dames! Wat ontzettend veel herkenbare verhalen in dit topic. Ik lees al een tijd vanaf de achtergrond mee, maar omdat ik er eigenlijk niet (te) veel mee bezig wil zijn had ik nog niet gereageerd. Ben in mijn eerste ronde met clomid en pregnyl (na al een jaar van de pil te zijn), geen PCOS maar 'primaire fertiliteitsproblemen'. Erg onregelmatige cyclus normaal gesproken. Morgen is het 14 dagen geleden dat ik mijn injectie gehad heb en ook hier geen teken van ongesteldheid / bruin verlies / opgeblazen gevoel of wat dan ook... maar durf ook niet te testen! Bang voor de teleurstelling denk ik. Zo lang je geen witte test in handen hebt, is er nog hoop haha. Succes allemaal en hopelijk is er vlot goed nieuws voor een ieder van jullie!!

O Wilkindje, ook voor jou spannend!
Nu maar hopen dat iedereen positief gaat testen... Zou een mooi sinterklaascadeautje zijn.

Mijn hoofd draait echt overuren ? wanneer kan ik het vertellen en ging rekenen precies op opa’s verjaardag, 2 jaar terug vertelde we toen dat we in augustus gingen trouwen en dat zou nu ook augustus zijn ? moet er niet zoveel mee bezig zijn maar gebeurd toch, vandaag wezen shoppen maar durfde geen broeken te kopen echt stom.. ben zo bang dat als ik test er nog niets staat, ik wil een test waar je niet omheen kunt als het zo is ?

Terug
Bovenaan