Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Spannend hoor! 

Ik zit nog in een andere fase. Ik mag donderdag de tweede Pregnyl injectie zetten. Dan moet ik 10 dagen wachten tot ik mag testen. 8 december dus. Morgen DPO 4 of 5 dus dan begint de spannend periode richting innesteling.

MienMa: waarom moet je er nog 1 zetten dan ? sorry ben daar niet zo in thuis dacht dat het alleen voor je eisprong opwekken was.
nog even geduld zou echt onwerkelijk zijn als het raak is, knuffeltje hoop voor jou ook dat het positief nieuws word ☺️

Hoi Dames,   

Even een paar weken niet op het forum geweest, om er wat minder mee bezig te zijn, afgelopen maand was echt een grote teleurstelling.
ik moet de berichten nog wat verder teruglezen, maar zo te lezen zijn er meerdere op of rond hun NOD de komende dagen. Hopelijk dan wat mooie positieve testen de komende tijd, zouden mooie Sinterklaas cadeautje zijn.

Hoi meiden,
Heb heel wat terug moeten lezen. Wat spannend voor de meeste! Ik duim mee voor mooie sint cadeautjes voor jullie.
ik snap de frustraties die ik lees dat sommige zo snel zwanger worden.
zelf ben ik bij lange na nog niet zo lang bezig als de meeste van jullie, maar o wat voel ik met jullie mee. zit zelf nu midden in ronde 5. Niks vergeleken bij jullie , maar toch stiekem wel teveel mee bezig. Over kleine 3 maanden blaas ik 39 kaarsjes uit, dus klokje begint steeds harder te tikken. Fijn om hier te lezen hoe het met jullie gaat. Mijn omgeving weet van niks, geen zin in vragen of goed bedoelde adviezen. 
voor mij wordt het mijn eerste zwangerschap dus super spannend.
ik kom snel weer lezen en hoop op goed nieuws! 

@Wilkindje: De vorige keer heb ik alleen voor de eisprong een spuit hoeven zetten. 10 dagen later moest ik prikken om te kijken of de progesteron (wat je dus nodig hebt om een goede innesteling te hebben) hoog genoeg was. Die bleek 8,5 waar 19 nodig is. De prik van morgen  gaat er dus hopelijk voor zorgen dat een eventueel bevrucht eitje nu wel kan innestelen. Ik merk dat de pijn in mijn borsten afzakt afgelopen dagen. Wat logisch is als je progesteron ook zakt. 

Vals alarm.
Ik denk dat ik hier een poosje niet meer ga kijken want ik maak mezelf helemaal gek.

Terug
Bovenaan