Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Omg meiden!! Na 14 maanden en 3 rondes letrozol het kan dus echt!!
https://www.mupload.nl/img/ua4js24jivgm3.jpeg

Ooh WilKindje gefeliciteerd meid!!! Eindelijk goed nieuws! Hoe voel je je?

Jaaaa, WilKindje, Wat fijn! Eindelijk weer wat positief nieuws, super leuk! Je hebt in ieder geval je goede, duidelijke test te pakken haha. Gefeliciteerd! 

Thanks!! Ja Ghehe geen twijfel test dacht doe er maar meteen 3 verschillende ? ik voel me eigenlijk helemaal top, af en toe wat krampjes en steekjes maar prima ☺️ Had 3 dagen wat menstruatiekramp achtig gevoel wel aanwezig niet constant, maar dat had ik normaal nooit dus dat was spannend en geen bloed ☺️ Het is zo onwerkelijk echt!

Haha dan weet je het nu in ieder geval 100% zeker. Ja ik kan me wel voorstellen dat het onwerkelijk voelt. Je bent er al zo lang mee bezig en dan is het na al die tijd eindelijk zo ver. Geniet ervan! 

@Wilkindje, ohh wat goed! Gefeliciteerd, dat je een mooie fijne zwangerschap mag hebben.

Hier net bij het wc bezoek bruine afscheiding (dag 28), dus ik ga er maar van uit dat het wederom niet gelukt is. Was deze ronde begonnen met tarwekiemolie omdat ik dus de laatste 4 maanden op dag 23 of 24  al begon met minimaal maar wel helder bloed en op dag 28 zette het dan altijd echt door. Ik ben dus blij dat dat nu deze ronde weer mooi allemaal op tijd is. 
Maar echt super verdrietig dat ook dat niet geholpen heeft. Ik snap gewoon echt niet waarom het bij sommigen niet wil lukken en we doen zo ons best allemaal! 
Naar de dokter gaan is voor mijn gevoel eng. Daar ben ik nog niet klaar voor. Maar toch wil je duidelijkheid. 1 jaar geleden had ik nog zoveel hoop omdat mijn cyclus zo mooi en voorspelbaar is en waren we in het begin juist nog voorzichtig omdat het anders misschien te snel zou zijn. En nu lijkt alle hoop weg en lijkt zwanger worden onmogenlijk. 
Even een flinke baaldag vandaag! 

Wilkindje: gefeliciteerd! Geniet er van!
farru: ik begrijp je gevoel! Hoelang zijn jullie nu precies bezig? Wij zitten in ronde 14. 6 nov zijn wij voor het eerst bij de huisarts geweest. Die stelde eerst alleen semen onderzoek voor, door drukte deze gisteren ingeleverd. Kunnen maandag bellen voor uitslag. Mochten wij een eventueel traject moeten ingaan, dan willen wij dat pas na de decembermaand. Ook moet je denk ik wachttijden niet uitpoetsen. Het eerste gesprek viel ons echt heel erg mee. Misschien toch eens aankloppen bij de huisarts? Dat wil dus niet zeggen dat jullie dan meteen traject in moeten gaan. Dikke knuf in elk geval!

Kon het niet laten even te kijken hier...
Wilkindje wat super! Je ook zo oprecht onwijs gegund! Super!
Ik hoop voor mezelf ook snel duidelijkheid te krijgen. Heel misschien zondag testen, maar ik ben zo bang voor weer een witte test...

Terug
Bovenaan