A
Anoniem
Guest
@NWJ, nou vorig jaar begin November hebben we besloten er voor te gaan(was al langer gestopt met de pil en mijn cyclus was mooi duidelijk dag 14 of 15 eisprong en cyclus 28 dagen) maar gewoon de op goed geluk tour begonne . Gewoon vrijen en kijken wat er van zou komen. Dus er waren ook maanden dat we bijv minder bezig waren en niet persee op de juiste dagen geklust hebben. In April ergens zijn we echt gericht gaan klussen omdat ik het toch vreemd vond dat er nog niks gebeurd was terwijl ik wel een duidelijke cyclus heb. Toen toch maar ovulatietesten en temperaturen erbij gepakt. Bij mij lijkt wat dat betreft alles wel goed te zitten (van binnen weet je het natuurlijk nooit).
Dus dan gaat het nu ronde 9 worden dat we echt bewust de cyclus bij houden en klussen op de verplichte dagen. Maar ronde 12 al sinds we ervoor gegaan zijn.
Oh spannend dan ook voor jullie! Hopenlijk kunnen ze jullie op wat voor manier dan ook helpen. Of is het helemaal niet nodig natuurlijk!!
Ik ben totaal ook niet bekend met de trajecten, zijn ze pijnlijk enz enz. Dat zijn dingen waar je toch niet aan wil denken maar de wens is zo groot! En het is zo dubbel als zo op het eerste gezicht mijn cyclus echt niet beter kan volgens een verloskundige.
Weet iemand of je in eerste instantie ook alleen het zaad van de man kunt laten testen?
Dus dan gaat het nu ronde 9 worden dat we echt bewust de cyclus bij houden en klussen op de verplichte dagen. Maar ronde 12 al sinds we ervoor gegaan zijn.
Oh spannend dan ook voor jullie! Hopenlijk kunnen ze jullie op wat voor manier dan ook helpen. Of is het helemaal niet nodig natuurlijk!!
Ik ben totaal ook niet bekend met de trajecten, zijn ze pijnlijk enz enz. Dat zijn dingen waar je toch niet aan wil denken maar de wens is zo groot! En het is zo dubbel als zo op het eerste gezicht mijn cyclus echt niet beter kan volgens een verloskundige.
Weet iemand of je in eerste instantie ook alleen het zaad van de man kunt laten testen?