Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

@WilKindje  wat een mooi nieuws! Van harte gefeliciteerd.. Wens je een voorspoedige zwangerschap toe!
Iemand ervaring met vreemde bijwerkingen van het ontpillen? Ben al maandenlang met vlagen misselijk, opgezette buik, last van mn maag... iedere ronde hoop ik op een positieve test maar die blijft nog steeds uit...
Denk erover na (icm onregelmatige cyclus, nu al 9 maanden pilloos) de huisarts te bezoeken maar vind dit wel een stap.. bang om niet "serieus" genomen te worden

Pffff. Hele lange diepe zucht. A bij de ehbo is voor de 4ex zwanger. En ik wordt dit weekend gewoon weer ongesteld. Daar ga ik van uit,  want ik had vandaag heel veel slijm. Nu zit ik dus alleen maar met haar in mijn hoofd en kan ik nergens anders meer aan denken... haar man zit op de grote vaart maar kindertjes worden daar dus blijkbaar lopende band gemaakt...

Okee meiden. 5/6 DPO hier. Vandaag tweede injectie Pregnyl moeten prikken. Ik was vandaag jarig dus wel beetje dubbel. Had vandaag nog beetje last van mijn borsten, dus ik hoop dat mijn progesteron waarde hoog genoeg is gebleven en nu weer opkikker krijgt voor de komende dagen. Ik mag testen over 10 dagen!

@Wilkindje Gefeliciteerd! Heerlijk dat goede nieuws. 

Bij mij nog steeds geen succes. Ondertussen cd 19 en ik heb mijn piek nog niet gevonden. Daarbij ook nog geen vruchtbaar slijm opgemerkt. Ik voel mij slecht en ben het vertrouwen in mijn lichaam even volledig kwijt. Mijn hoofd is op dit moment zo vol van allemaal verschillende emoties. Ik kan er even helemaal niks mee en het doet zeer. :(

@wilkindje van harte gefeliciteerd! Wat een goed nieuws eindelijk :)
Ik durf het nog niet hard op te zeggen eigenlijk. Maar ik had net een semi positieve test.. Ik heb een 2x zo licht streepje als de test streep maar het is wel iets dus dat betekend wel iets toch? Ik heb dus alleen maar 1 dezelfde test hier en ik heb 1 dag 'te vroeg' getest dus ik ga zo een clear blue halen.. 
Maar dan kan ik het denk ik pas morgen ochtend weer testen toch? 
Pff ik probeer rustig te blijven en niet meteen alles te overdenken maar het is heel rustig om geen blije sprongetjes te maken.
Sorry voor de girls waarbij het nog niet is gelukt, maar ik wilde het jullie als eerste vertellen, omdat jullie me er door heen hebben gesleept tot nu toe! 

@ wilkindje Gefeliciteerd met je zwangerschap! Hopelijk blijft alles goed gaan en kun je over maanden genieten van zo'n klein wezentje. 
@brugerse ook jij alvast gefeliciteerd, want streep, hoe licht ook is een streep.

Hier is het helaas weer slecht nieuws. De terugplaatsing is helaas niet gelukt. Was daar vorige week al erg bang voor omdat ik sinds dien me weer totaal anders voelde dat de week ervoor. Helaas klopte dat gevoel en was de test weer omo wit. Heb volgend jaar pas weer een afspraak staan bij de fertiliteitsarts, dus een maandje rust voordat we besluiten wat we dan gaan doen. 

Burgerse, dat klinkt goed gefeliciteerd!! En aub geen verontschuldigingen! Als je nu een enorme b%£,÷( was geweest in dit draadje, dan was ik vast enorm jaloers geweest hahaha, maar ik ben heel blij voor je!
Balen Brabandse! Jij had geen cryo's overgehouden he? Hou je taai, ook jou gaat het uiteindelijk lukken!

Nee, inderdaad hadden we geen cryo's. Denk dat ik het daarom ook moeilijker vind omdat we dan het hele proces weer opnieuw moeten doen. 

Terug
Bovenaan