Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Bedankt voor alle felicitaties, het is echt zo onwerkelijk allemaal ?
O burgerse gefeliciteerd! Beter gaat die test snel knallen, ik wil ook nog een clearblue doen maar doe die pas van het weekend denk ik, ben dan al verder en zou dan zeker ook iets aan moeten geven ☺️ (Nu waarschijnlijk ook maar zijn zo duur?)
Ik blijf jullie wel volgen hoor meiden, houd alsjeblieft hoop, heb zo vaak gedacht waarom zou het ook ooit lukken, bij mij toch niet, zoveel mensen zwanger zien worden met verlof zien gaan en terug zien komen en dan was het nog niet gelukt bij ons, het doet pijn en is echt kut! Maar uiteindelijk kan het dus wel ofzo ?  

Burgerse ook jij toch gefeliciteerd! Een streep is een streep. Begrijp wel dat je voorzichtig bent omdat je er nog niet vanuit wil gaan. Hopelijk morgen een clear blue die het bevestigt. Het is je gegund. Ook fijn om wat positief nieuws te horen, geeft iedereen misschien ook wat meer hoop 

brabandse wat onwijs jammer.. dikke knuffel

Burgerse, oh geen sorry's of wat dan ook!! Ook jij hebt lang moeten wachten. Het is je gegund! Hopenlijk loopt de test snel op zodat je er niet meer om heen kan!! Gefeliciteerd

Hier is de menstruatie doorgezet op dag 29. Dus alles weer prima volgens schema...zucht 
Op naar de volgende maar weer.

Keurig op tijd waren daar mijn menstruatie en mijn epilepsie. Kuttyfusteringzooi. 

Wauw van harte gefeliciteerd meiden!! Hier m'n cyclus 21 dagen en geen eisprong gevonden.. Nu weer afwachten wat het deze maand wordt, zit nu op dag 18!

Burgerse wauw, jij ook gefeliciteerd! Lijkt me echt een lekker moment als je de clear blue doet en er gewoon zwanger staat straks haha. Ik weet niet of ik me in zou kunnen houden, maar denk dat morgenochtend wel safe is sowieso. 
Lapjesendraadjes ik moest hard lachen om je comment haha!
En wat balen weer voor de rest van de meiden waarbij t niet gelukt is... :( ik heb gister/vandaag mn ovu maar door werk en toestanden geen tijd om goed te klussen. Volgende maand beginnen we met IUI (hoop ik want alles valt wel precies met kerst). Had gehoopt misschien de laatste kans te pakken want ik krijg de kriebels van het vooruitzicht om te moeten prikken. Maar helaas, geloof nooit dat t deze maand raak is. 

Heb gisteren heerlijk aan de sushi en alcohol gezeten. Was opeens helemaal klaar met deze mislukte ronde en dacht waarom moet ik me eigenlijk inhouden? Gewoon geen seks gehad in de goede dagen, dus tja! Laat de ongesteldheid dinsdag maar komen!! Zin in! (Geen leugen hahaha)

Lapjesendraadjes, ja soms is het ook echt even klaar! Ik vind het nu ook niet erg! Ja had het liever anders gehad maar oké. Ben ook even blij dat we gewoon alles weer even kunnen doen en laten. 

Terug
Bovenaan