Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

ChaCha wat vervelend allemaal.. Hoop dat dat nu echt allemaal achter de rug is en dat ze snel iets kunnen betekenen voor jullie! 
mandareintje gaf de huisarts nog iets aan? Misschien is het niet gek dat het nog 'laag' is en komt het vaker voor dat het lichaam het langzaam aanmaakt. 

Klopt Yres en Marianna, het kan. Heb inmiddels wat rond gebeld, ziekenhuis, verloskundige, zelfs de kliniek in Duitsland waar we IVF zouden gaan doen. Eigenlijk zegt iedereen dat het niet hoog is maar dat het wel gewoon kan. Ik ben zwanger tot het tegendeel bewezen is. Duitsland zegt zelfs dat het geen slechte waarde is voor 4+2 dus ik ben weer voorzichtig positief. Ik heb vrijdag weer een meting, dus leef daar nu naartoe. Lijkt een eeuwigheid te duren!
"Fijn" om te horen dat iemand daar laatst hetzelfde had. Weet jij toevallig nog wat die waardes waren ongeveer en hoe ver ze toen waren? Ik heb met googelen weinig gevonden met lage hcg waardes wat nog een goed uiteinde had namelijk.
Zo bedankt voor al jullie steun! Waardeer het enorm.

Klopt Yres en Marianna, het kan. Heb inmiddels wat rond gebeld, ziekenhuis, verloskundige, zelfs de kliniek in Duitsland waar we IVF zouden gaan doen. Eigenlijk zegt iedereen dat het niet hoog is maar dat het wel gewoon kan. Ik ben zwanger tot het tegendeel bewezen is. Duitsland zegt zelfs dat het geen slechte waarde is voor 4+2 dus ik ben weer voorzichtig positief. Ik heb vrijdag weer een meting, dus leef daar nu naartoe. Lijkt een eeuwigheid te duren!
"Fijn" om te horen dat iemand daar laatst hetzelfde had. Weet jij toevallig nog wat die waardes waren ongeveer en hoe ver ze toen waren? Ik heb met googelen weinig gevonden met lage hcg waardes wat nog een goed uiteinde had namelijk.
Zo bedankt voor al jullie steun! Waardeer het enorm.

@Mandareintje Ah, wat spannend allemaal zeg! Ik snap dat het je onzeker maakt. Ik duim heel hard voor je dat alles gewoon goed zit en je lekker kan genieten van een mooie zwangerschap. 
Ondertussen nader ik mijn NOD (zondag a.s.) en ik ben zenuwachtig. Ik probeer te herinneren hoe ik mij voelde voor mijn miskraam, maar ik kom niet verder dan vermoeid. Aan de andere 'symptomen' twijfel ik constant. Ik heb de laatste dagen wel een opvallend droge mond (ik word er 's nachts ook regelmatig wakker van) en dat had ik toen volgens mij ook. 
Ik doe mijn best niet teveel te hopen, want ik ben zo ontzettend bang voor een grote teleurstelling. Ik heb bewust ook geen testen meer in huis en wacht echt tot na het weekend.

Mandareintje, wat fijn dat de verschillende zorgverleners het ook gewoon oké vinden. Heeft dat je wat rust gegeven? 
Ik heb de waardes van de andere vrouwen opgezocht voor je:
v1: op nod 87, 5d later 1297
v2: 1d voor nod 64, nu 20+ zwanger
V3: 46 (1 dag na nod), werd later wel een miskraam op 7w
V4: 1d na nod 47 en 4d later 211

zwaantje, blijft altijd spannend zo een naderende nod he! Ik herken het ook wel dat je twijfelt over je symptomen. Ik vergat dat ook telkens (en soms verschilde het ook), maar er zijn ook apps waar je je klachten in kan zetten. Dat is ook wel handig! 

Ohh wat lief Yres, dankjewel!! Vooral V4 geeft enorm veel hoop. Ben inmiddels iets gerustgesteld. :) nu gewoon naar vrijdag toe leven. Bij jou alles soepel nog? Hoe ver ben jij nu?

Graag gedaan hoor, mandareintje! Heb nog een v5 voorbij zien komen en haar waarde was 40 en die is nu ook al een tijdje zwanger. Fingers crossed voor jou! 
vrijdag is gelukkig niet ver meer! 
Ik voel mij prima, wat me soms ook wel wat angstig maakt. Vorige keer had ik nu toch wel al wat meer last van mijn borsten, maar nu is het alleen lichte buikpijn en soms een heel klein beetje misselijk. Gek hoe je toch indirect denkt: als ik klachten heb, dan heb ik meer bevestiging van dat het vooruit en goed gaat... Maar de test zegt nog steeds zwanger en er is geen bloed, dus dat is goed natuurlijk. Al vertrouw ik daar ook niet helemaal meer op, omdat ik mij de vorige keer nog zwanger voelde, geen bloed had en het toen al een weekje niet meer leefde. Pfff, ik probeer mezelf wat af te leiden, dat lukt op zich wel, maar is niet goed voor mijn portemonnee hahaha! 

Ik ben nu 3-4d na nod, ongeveer hetzelfde als jij denk ik? Heb jij verder last van klachtjes? 

Terug
Bovenaan