Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Zwaantje ik verwacht ook zondag mijn NOD! En in tegenstelling tot jou ben ik natuuuurlijk alweer zo suf geweest om te testen: witter dan wit. 
Had deze ronde toch stiekem weer hoop nadat bleek dat mijn eisprong wat later was (dag of 3). En het kán natuurlijk nog steeds maar ja, ik weet het allemaal niet hoor wat ik denk haha.
Gister deed ik mijn BH uit en ineens waren mijn tetten zó zwaar. Dat had ik helemaal niet meer verwacht. Die beginnen normaal of een week voor nod pijn te doen of ze slaan een ronde over. En sinds vanmiddag begint de buikpijn. Dat heb ik het laatste half jaar ofzo, vroeger was het gewoon in 1x een zondvloed maar nu kondigt het zich vaak aan met een (halve)dag buikpijn. Dan zou ik misschien toch weer wat eerder ongesteld worden als ik dacht. 
Naja, laat het maar snel beginnen dan kan ik de gyn bellen voor een HSG en mag ik gaan beginnen met prikken. 

Yres: Wow 40! Dat is ook laag zeg, toevallig een idee hoe ver zij toen was? Idd, het is bijna morgen. Pfff... over uiterlijk 24 uur weet ik meer... aftellen nu!
Ik denk inderdaad dat we ongeveer gelijk lopen. Ik ben nu op 4 dagen na NOD, oftewel, 4 weken en 4 dagen, geteld vanaf laatste dag van laatste menstruatie. Super leuk! Samen lopen. Ik heb jou nog niet gezien in het Augustus topic volgens mij? 
Ah rot dat jij ook zo angstig bent zeg, toch herken ik het helemaal. Ik zoek ook constant naar symptomen om te bevestigen dat het nog goed zit. Ben totaal niet misselijk maar hoop me soms misselijk te voelen, omdat dit betekent dat het HCG stijgt en ik er last van begin te krijgen. Dus dat je onzeker wordt van weinig symptomen begrijp ik heeeelemaal. Wat betreft jouw vorige zwangerschap, dat was natuurlijk echt super erg. Het is beter om symptomen niet te vergelijken (hoewel ik waarschijnlijk hetzelfde zou doen..) omdat iedere zwangerschap echt anders is. Heb zo veel verhalen gelezen van vrouwen die de ene zwangerschap heel veel symptomen hebben en de volgende geen, of andersom. Helaas zegt het aantal symptomen ook echt niks over hoe gezond die kleine uk in je buik is.. dus misschien moeten we maar blij zijn met weinig symptomen ;-). Zelf heb ik alleen last van zere borsten, maar dit is niet constant, soms lijkt het echt even minder en dan maak ik me natuurlijk ook meteen veel zonde, maar een halve dag later doen ze weer veel pijn. Het lijkt wel of ze ieetsje groter zijn bij mij? Ik zal het me vast inbeelden, kan natuurlijk niet met 4 weken 4 dagen. Haha. Verder een beetje een ongesteld-gevoel in mn buik, dat heb ik echt al dagen. Het zal er wel bij horen!

Bo-Belle: Oh nee wat jammer weer van je witte test, dat doet altijd weer pijn he :-(. Natuurlijk kan het zijn dat je te vroeg test, dat hoef ik jou niet uit te leggen, maar het is altijd een teleurstelling. Ik duim heel hard voor je dat jij ook snel een positieve test krijgt joh, het is je ZO gegund! Ik voel me wel echt heel gespannen hoor, vind het zooo spannend. Elke keer als ik er aan denk zit ik voor mn gevoel in een achtbaan, allemaal zenuw kriebels door mn lijf. Ik heb verder niet meer getest, durf echt niet meer. Ik wacht morgen de bloedtest af en daarna test ik niet meer. Heeft meer kwaad dan goed gedaan. Bij een volgende zwangerschap test ik 1 keer en daarna niet meer hoor, deze onzekerheid is echt vreselijk.

Kvg: He wat jammer... :-( Wees maar even lief voor jezelf, en hopelijk de volgende ronde wél geluk!

Krijg je dan ook meteen (of na een paar uur) de uitslag morgen Mandareintje? Of moet je dan een heel weekend wachten?
En ja die witte test haha zo stom dat ik er elke maand in trap. Heb wel behoorlijk last van maagzuur al 2 dagen, dat heb ik normaal echt nooit. Hoop dat ik mee kan op de positieve testen flow nog deze maand haha, of zou het statistisch niet meer kunnen? :p

Bo-Belle: ik hoop dezelfde dag nog.. maar dan moeten ze er wel spoed van maken. Dat hebben ze dinsdag gedaan... maar of dat morgen weer lukt, geen idee. Hoop het!! 
Haha ik had precies dezelfde gedachte na de 2 voorgaande positieve testen. "Zou ik er nog bij horen?". Heel normaal dat je dat denkt! En tuurlijk kan dat!! Statistisch kan alles ;-).

Mandareintje: ik ga heel hard hopen dat ze spoed maken van de bloedtest en dat hij meer als goed is. Kwaaltjes zoeken heeft niet veel zin denk ik, het is nog vroeg en is bij iedereen anders. Ik ben nu 6+2 en heb af en toe rugpijn, soort jeuk in me buik en ben emotioneel maar verder, borsten zijn normaal en niet misselijk.. 

Terug
Bovenaan