Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Mandareintje: ja voelt heel gek, niet dat ik dan me buik krab ofzo maar echt vanbinnen soort jeuk ? ja wel fijn weinig kwaaltjes maar ook wel heel wisselend in gevoel of het dan wel goed zit.. ik ga er vanuit dat het allemaal goed is maar soms denk ik heel even maar waarom heb ik dan geen echte kwaaltjes.. ? borsten nog normaal, niet misselijk, slijm is dik en niet overdreven veel, ben niet extreem moe.. aankomende week dinsdag heb ik echo, dan ben ik 7 weken ☺️ 

Pff, zit nu toch even te stressen. Zou pas dinsdag ongesteld moeten worden. Maar sinds gisteren een lichte kramp en tinteling down under. Dacht nog, vaag. Zonet een druppel bloed bij het afvegen.. Tsja nou hoop ik op een innesteling met bijbehorende bloedinkje, dus hopelijk toch niet echt ongesteld.. we gaan het meemaken. Lichte kramp blijft ook wat aanwezig..

Mandareintje, ik weet niet hoe ver ze was met hcg van 40. Er stond alleen: 'mijne was 40 en ik beval in januari'. Zie wel nog een andere met hcg van 54 staan en zij dacht 4w te zijn, was ook aan het stressen maar haar arts zei dat het gewoon alle kanten op kan gaan ("het is maar een getal"). 
Hoop dat je vandaag snel je uitslag hebt en dat die mooi gestegen is! 
En wat betreft je borsten: die kunnen echt wel al wat voller zijn! Dat HD ik de vorige dus ook rond deze tijd. Toch wel vreemd dat je lichaam op iedere zwangerschap anders kan reageren! Ik ben normaal gesproken doorheen mijn cyclus op bepaalde momenten meer misselijk, altijd redelijk mild, maar dat gevoel is er wel door de hormoonschommelingen. Nu heb ik dat zelfde gevoel maaar dan in de ochtend/soms middag. Beetje misselijk dus. En ook weer rugpijn en buikpijn, maar ook daar heb ik tijdens de cyclus wel vaker last van ;) 
We zullen maar afwachten zeker! 

Wilkindje, jouw 'klachten' klinken hetzelfde al bij mij. Alleen is die kriebel meer een borrelig gevoel en twijfel ik of het niet mijn darmen zijn haha. Super fijn dat je binnenkort de echo hebt! 
Ik ga mij binnenkort ook melden in het augustusforum. Heb al stiekem een beetje meegelezen, maar ben toch met vanalles een beetje terughoudend. 

NWJ, wat spannend zeg! Ik hoop met je mee op een innesteling! 

Bedankt voor al jullie goede hoop en voor alle bemoedigende woorden de afgelopen dagen. Helaas slecht nieuws hier. Mijn hCG was gedaald, tot 46. Het gaat dus een miskraam worden....

Ach nee toch, Mandareintje, wat verdrietig nieuws! Ik had zo gehoopt dat het goed zou zitten. Is er echt geen hoop meer?
Heel veel sterkte en een hele dikke knuffel! 

Terug
Bovenaan