Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Oh nee Mandareintje, wat ontzettend kut!! Heb echt heel vaak aan je gedacht, zo gehoopt ook. Wat shit.... sterkte en een hele dikke knuffel!

Dankjulliewel. Hoop dat de miskraam nu gewoon snel doorzet en dat we weer vooruit kunnen.
@ de dames die hier helaas een miskraam hebben gehad, mag ik vragen hoe dat bij jullie ging? Ik heb alleen soms een fellere steek maar merk verder geen verschil en heb nog geen bloed. Borsten doen nog zeer... 

Zelf alleen ervaring met vroege miskraam.. Dus wel positieve test maar op nod of 1 dag erna "gewoon" ongesteld. Merkte niet perse iets anders aan deze menstruaties, ze doen namelijk altijd pijn bij mij en ik verlies altijd veel stolsels... kan je dus niet echt op weg helpen. Ik hoop voor je dat je ook maar snel weer ongesteld wordt dan, wat een ellende.

Wat een rot nieuws, ik had zo gehoopt dat je goed nieuws zou krijgen. 
Ik heb 1x een positieve test gehad met een wat vaag streepje. Deze test liep ook niet op en 4 dagen na NOD werd ik "ongesteld". Wel meer met bruin bloed wat ik normaal nooit heb. Verder leek het echt gewoon op ongesteld zijn, cyclus daarna was ook gewoon hetzelfde. Weet niet of het voor jou hetzelfde zal zijn maar dit is hoe het bij mij ging. 

Terug
Bovenaan