Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Oké thanks, dat geeft hoop. Zit nu 5 dagen na NOD, hoop dat alles snel weer normaal is.. zo veel horrorverhalen gelezen inmiddels. Google is je beste vriend en je grootste vijand tegelijk..

Ja je gaat heel veel lezen en jezelf gek maken. Ik heb alleen ervaring met een vroege miskraam paar dagen na nod, en ook daarvoor een positieve met een vaag streepje. Dat was bij mij qua pijn vergelijkbaar met een menstruatie. Maar ik verloor heel weinig bloed, veeeeel minder dan bij een menstruatie, en ook geen stolsels. Dus het is echt heel verschillend. En daarna was ik na 5weken weer normaal ongesteld. Hoop voor je dat het ook voor jou meevalt, hoe zwaar het ook is 

He ElsieJoy, ik denk zeker dat dit door de translocatie komt, of in ieder geval, die geef ik graag de schuld. Maar het is ook wel erg aannemelijk. Ow wowww wat heeft dat bij jou lang geduurd zeg, holy moly! En wat raar dat het hCG toch weer ging stijgen. Hoe kan zoiets nou, hè.. Hoe ver was jij toen? En hoe merkte je dat het bbz was? Heb mezelf dat ook afgevraagd namelijk.
Bij IVF kunnen ze die translocatie er zeker uit halen, dus we willen nu ook geen IUI meer doen. Mag alleen pas beginnen als het hCG weg is en alles weer schoon is. Hoop wel dat dat sneller gaat dan nog 2,5 maand... pff zeg :(

Hier tieten als kanonskogels maar helaas tempdip naar 36.5... Dus einde dag of morgen menstruatie. 
Die borsten gaven me dit x echt valse hoop. Zo stom. Je weet dat het elke maand een beetje anders kan zijn. Dat was het dus ook want ineens deden ze pijn, veel later dan normaal en ze voelen alsof ik een marathon heb gerend zonder bh aan. Maar ja we weten allemaal dat het helemaal niks hoeft te zeggen en tóch. Pfff. 
Maandag de gyn bellen dan maar, afspraak maken voor de hsg en echo.. 

Mandareintje, wat een verdrietig nieuws! Heel veel sterkte!
Hier nog steeds in spanning, gisteren 2x klein beetje rood bij afvegen, tussendoor niks. Vandaag ook nog niks, dus hoop dat het wat innestelingsbloed was! Wel erg een ongesteld worden gevoel in de onderbuik. Maar dit zegt natuurlijk niks. Misschien morgen/maandag maar testen mocht er geen verkleuring meer komen. 

Hoi allemaal,
heel veel sterkte voor diegene waar het mis ging, vreselijk zeg! 
Ik heb erg goed nieuws, al een aantal dagen maar was nog voor mijn NOD en het inloggen lukt niet meer op mijn telefoon! De osteopaat lijkt toch te hebben geholpen want ik ben ineens na anderhalf jaar in verwachting! 
https://www.mupload.nl/img/42f94d.jpg
Ik ben wel erg bang dat het mis gaat, best veel kramp in mijn onderbuik en liezen. Verder super zere borsten en niet echt zin in eten maar wel erge trek. En de testen lopen goed op! Clear blue zei 2 dagen geleden 1-2 weken. Ik denk dat ik vandaag 4 weken ben! Heel spannend!
Ik blijf zeker lezen en wens jullie veel sterkte en geluk toe! Ik hoop dat binnen een paar maanden dit forum helemaal leeg is!!

Terug
Bovenaan