Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Ah wat shit zeg Bo-Belle... altijd weer klote. Zo flauw dat je lichaam dan valse hoop geeft :-(. Hopelijk snel zwanger na de HSG! Krijg je die op olie of waterbasis? Oliebasis schijnt iets hogere kans op zwangerschap te geven.
Gefeliciteerd Lisaaa!!
Hier nog steeds aan het wachten op de bloeding. Mijn test streepje was super licht vanmorgen dus de bloedtest was helaas correct. Ben aan het overwegen om morgen het ziekenhuis te vragen om medicatie om de miskraam op te wekken.
Ow enneh.. Ik had van de week bol.com gebeld en eruit gefloept dat ik zwanger was. Stond er vanmorgen een bezorger op de stoep met een knuffel en een kaart 'gefeliciteerd met je zwangerschap'. Zo lief, maar wel een mega jankpartij daarna natuurlijk.

Mandareintje wat ongelooflijk k*t zeg. Ik ben niet meer heel actief hier maar lees nog geregeld mee en zat met iedereen mee te hopen op toch goed nieuws. Ik hoop nu voor je dat het snel op gang komt en goed verloopt. Ik heb zelf alleen ervaring met een vroege miskraam die spontaan op gang kwam een week na mijn positieve test. Ik werd snachts wakker, best flinke buikkrampen en werd er ook even een beetje licht van in mn hoofd. Was wel blij dat het thuis gebeurde. 

Lisaaaa gefeliciteerd dat is een hele mooie positieve test!

Even een vraagje of hier meiden zijn die onderstaande herkennen. Ik had toch even wat ovu testen gehaald in de hoop misschien een piek te vinden, zodat ik ongeveer weet wanneer ik bloed kan prikken. Nou was deze vandaag rond 11 uur ineens goed donker, maar nou had ik sochtends bruinverlies en nu een uurtje geleden roodbloedverlies in mn ondergoed. Aan een kant voelt het echt een beetje of ik ongi moet worden snel warm en zweten en moe. Ik heb alleen nog geen buikpijn wat ik normaal wel heb. En is het niet raar dat ik dan een positieve ovu test heb tijdens mn menstruatie als dat doorzet? Of is het misschien toch een ovulatiebloeding (nog nooit gehad dus geen idee)? Iemand die dit herkend?

Zwindo ik snap je vraag niet helemaal... op welke dag in je cyclus ben je? Er bestaat inderdaad zoiets als ovulatiebloeding, dat zou maar weinig bloed moeten zijn dan. Ben je op zoek naar je ovu i.v.m. een onregelmatige cyclus? 
Mandareintje, jeetje dat zal wel even slikken zijn geweest vanmiddag :( Knuffel voor jou! 

Hier begon vanmiddag de buikpijn, dus ik dacht 'oh okee, toch vandaag nog ongesteld ipv morgen' want bij een bepaald type buikpijn volgt altijd heel snel het bloed. Maar die zette toch niet echt door uiteindelijk. Normaal ga ik (letterlijk) bijna KO van de pijn maar het zwakte weer af. Ook nog geen bloed. Tenminste, wel wat bruinig maar ik verlies normaal echt veeeeel bloed. 
Anyways, dit zal gewoon wel weer bij deze cyclus horen maar ik maak mezelf tóch weer gek. Zo idioot. Dan denk ik 'maar ja, misschien ben ik wel niet echt ongesteld dan want zo gaat het nooit. En die tetten doen ook nog abnormaal veel pijn' maar dan is daar het besef dat ik toch echt die tempdip had, eigenlijk morgen pas ongesteldheid verwachte en die negatieve test van laatst. Dus ik grijp me vast aan een strohalm (buikpijn en bloedpatroon wat nèt even anders gaat dan anders) en daar word ik knettergek van. Maar-ik-krijg-mijn-hoofd-niet-uit. En ik irriteer me mateloos aan mezelf! 
Zo. Dat moest er even uit hoor. 

Bo-Belle ik ben inderdaad opzoek naar mn ovu omdat ik een onregelmatige cyclus heb laatste keren zat het tussen de 36 en 68 dagen. Ik had ovu testen besteld maar die kwamen later binnen dan gepland pas op want had eigenlijk op 6 dec willen starten met ovu testen maar ze kwamen uiteindelijk de 10 einde van de dag pas binnen. En dacht eerst dat ik de testen ietsje zag aflopen. Maar toen gisteren (CD 32) ineens een knaller maar toen begon het bloedverlies. Ondertussen heb ik mn inlegkruisje vervangen voor een maandverbandje. Het is over het algemeen nog steeds wel bruinverlies maar met afwegen ook wel wat rood/lichtroze. Ik heb nog helemaal geen buikpijn hoewel ik dit normaal gesproken bij mn mens wel heb door mn endometriose. 
Ik moet bloedprikken in een van de eerste 3 dagen van mijn mens voor de onderzoeken, maar door die positieve ovulatietest twijfel ik of dit nu echt mn mens is of niet. Gyn kan ik morgen pas bellen dus dacht misschien zijn er hier meiden die dit herkennen als een ovu bloeding of niet. Ik heb het zelf nog niet eerder gehad, maar krijg sowieso geen hoogte van mn lichaam vorige ovulatie periode hele gevoelige borsten gehad en nu nergens last van/of van gehad?

Terug
Bovenaan