Hoi iedereen,
Ik lees al even mee en vond het wel eens tijd om mee te schrijven...
Ik ben sinds augustus 2018 gestopt met de pil en kreeg er een nogal onregelmatige cyclus voor in de plaats (min. 29 dagen, max. 42 dagen). Als ik nu terugdenk aan die eerste maanden proberen, dan leken die zo heerlijk naïef en romantisch.
Na een maand of zes begon de twijfel toe te slaan en zijn we naar de gyn gestapt. Ik kreeg een controle-echo (alles ok) en mijn vriend een zaadonderzoek (dat is donorzaad volgens de gyn). Daarop volgden 2 rondes ovulatie-inductie met clomid en pregnyl, maar ik bleek niet zwanger.
Ronde 3 kon niet doorgaan omdat we 3 weken op reis gingen en jawel... Na de reis bleek ik (na 10 maanden!) zwanger, maar dat werd een missed abortion en curretage op 8 weken. We waren zó gelukkig dat het eindelijk raak was en dan moesten we terug naar af...
Ik probeer zoveel mogelijk positief te blijven en me op te trekken aan hoe goed we het hebben en hoe gelukkig we wel zijn, maar dat gemis begint nu toch te knagen...
Nogal een lang verhaal merk ik nu, ik moest het even kwijt ?.
Bo Belle en Zwindo, ik herken die misleidende signalen! Dan begin ik toch te hopen en fantaseer ik stiekem over de uitgerekende datum en het vertellen aan de familie... En dan hup, op naar de volgende ronde ?.