ElsieJoy oh jeeeminee wat een heftig verhaal.. wat moet jij een enorme spanning hebben gevoeld toen. Bedankt voor het delen.. ik zou me ook aan alle beetjes hoop vastklampen denk ik, dat is heel normaal. Ik was gister ook ergens nog hoopvol. Vanmorgen is mijn bloeding begonnen. Het voelt gewoon als een enorme ongesteldheid. Voel me wel belabberd want ik heb gister een aantal wijntjes gehad en aangezien ik nauwelijks meer drink normaal gesproken had ik echt een mega kater. En een miskraam. Tegelijk. Dat is niet echt heel prettig.. ben vanmiddag ook echt iets vaags verloren, een soort hele dikke taaie vliezen, echt bijna vlees achtig. Was echt goor en het kwam gewoon terwijl ik mn tampon in had? Had wel de uren daarvoor echt mega krampen, dus ik gok dat het meeste weefsel er wel uit is. Ga morgen naar de huisarts en ben heel benieuwd wanneer de ivf kan starten. Het mag deze ronde al maar dan moet mijn hcg morgen weer helemaal omlaag zijn en moet op echo bevestigd zijn dat alles schoon is. Als als dat zo is mag ik dinsdag spuiten. Ik denk nog even na wat het beste voelt. Meteen door of even maandje rust. Ik denk het laatste..