Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Pennylane, dankjewel! Het is inderdaad super fijn om die twee streepjes te zien, maar tegelijkertijd ook wel weer onzeker en eng. Ik durf nog niet zo goed een afspraak te maken voor een echo. Enerzijds omdat ik zoiets heb van een goede echo wilde de vorige x niets zeggen en anderzijds bang dat we weer slecht nieuws kijken. Het lijkt dan makkelijker om gewoon de weken voorbij te laten gaan en nog in het ongewis te blijven. Vond het vorige keer zo zwaar omdat we het vitaal hadden gezien met 8w en het vervolgens tijdens de termijnecho niet mee leefde. 

Ik hoop ook dat je me snel mag volgen! Het verlangen naar een kindje wordt alleen maar groter. Ik werd ook veeel ongeduldiger na de miskraam. Iedere maand leek 10x zo lang te duren! 
Ik ben trouwens ook de 30 gepasseerd (nu 31), snap dat je dan wat sneller actie wil ondernemen, maar hopelijk is dat niet meer nodig! 

Nou ik heb net eindelijk mijn 7 weken echo gehad en het was niet best, zoals ik al dacht..
het hartje klopt goed maar het vruchtje was niet goed op te meten en ze kon daardoor niet zeggen hoeveel weken, het dooierzakje vond ze erg klein.. verder zag het er dus wel goed uit alleen klein... 0,69cm geschat.. moet nu maandag 23-12 terug komen en hopen dat het gegroeid is, of het word alsnog een miskraam.. kut ?

Mandareintje hoe gaat het met je? Heftig dat het op gang is gekomen maar hoop voor je dat het snel achter de rug is en dat jullie verder kunnen.
WilKindje wat vervelend om te horen zeg. Wel positief dat het hartje klopt, misschien groeit het vruchtje dan gewoon iets langzamer? Ik ga heel hard voor je duimen dat het groeit de komende dagen en dat het allemaal goed komt!! Sterkte met wachten.. 
Verder kan ik me helemaal vinden in wat jullie zeggen over hoe jammer het is dat je 2019 niet zwanger afsluit. Ik had daar zooo veel hoop voor begin dit jaar, maar helaas heeft het niet zo mogen zijn. Op naar een nieuw jaar met hopelijk positieve testen voor ons allemaal. 

Wilkindje, niet leuk om te horen op de eerste echo. Ik vind je gyn wel nogal voorbarig. Ik vind nergens dat dat absurd klein is voor 7 weken én het hartje klopt. Ze had je wel wat hoopvoller naar huis mogen sturen, elk zijn stijl zeker? Ik hoop voor jou dat de zorgen nergens voor nodig waren en je binnen een week opnieuw een goede echo hebt! Veel sterkte met wachten en probeer zoveel mogelijk afleiding te zoeken...
Yres, dat begrijp ik. Je wil dat niets of niemand die happy bubbel doorprikt. Zelf zou ik ook wat gevangen zitten tussen zo lang mogelijk wachten of juist een vroege echo om te zien of alles op de goede plek zit (uit schrik voor een bbz).
Ik vraag me af of ovulatie-inductie de volgende stap wordt voor ons, of meteen IUI.

Hier dag 15 en nog steeds geen dikker wordende streep op de ovulatietest. Gisteren als proef ook een CB test gedaan, nieuw doosje, en die gaf ook een foutmelding. Echt he, doe ik wat verkeerd ofzo? Maar goed, op deze manier lig ik pas met Kerst in de doktersstoel, heel fijn! Het is toch al zo'n dag zonder stress

Allereerst wil ik nog even de dames met een positieve test feliciteren! Het waren er best wat dit keer he ? Geniet ervn het is jullie zo gegund!!
Ik ben even een hele tijd niet meer hier geweest omdat ik het deze ronde echt even wou loslaten! Geen ovu testen, niet temperaturen en geen oudersvannu haha..Maar nu ben ik toch even benieuwd naar jullie mening... volgens de app en mijn cyclus zou ik vorige week vrijdag mijn ovulatie hebben gehad. Omdat dat normaal klopt en die Vrijdag dat 15 of 16 was ging ik er van uit dat dit nu ook zo was. Die avond lukte het niet om te vrijen, ahh ik baalde enorm! Dus zaterdag middag toch een ovulatietest gedaan die nog best donker was dus ik ging er van uit dat mijn eisprong die avond zou zijn, een dagje later kan altijd natuurlijk. Zaterdag middag en nacht sex gehad en de cb ovulatietest die ik savonds deed was negatief dus ik vond het wel prima zo.
Tot dat ik Maandag middag in 1x mijn dikke klodder vruchtbaar slijm verloor (echt rekbaar)!!! Normaal heb ik dat altijd op de dag van mijn eisprong... dus ik was even de tel kwijt. Dus weeer een ovulatietest, die nog wel zichtbaar was maar echt niet positief! Sex zou niet lukken die dag dus de laatste keer was 2x op Zaterdag en mijn temperatuur was Zondag 36.7 dat is het altijd na de eisprong en Dinsdag na die klodder slijm was het 36.2 en vanochtend pas weer 36.8 

Het is toch bijna onmogenlijk dat ik zaterdag ochtend een redelijk positieve test had, en savonds al niet meer (dus ik denk dat Vrijdag mijn piek begonnen is) en ook Maandag hardstikke negatief maar wel mijn rekbaar slijm. Dat mijn eisprong pas Ma nacht ergens geweest is? Ik ben heel benieuwd naar jullie mening.
Ook omdat ik niet 14 dagen vanaf Zaterdag wil tellen en dan dus "overtijd" zijn en stiekem hoop heb terwijl ik vanaf gister 14 dagen moet tellen. Dan zou ik voor de aller eerste keer een cyclus langer dan 28dagen hebben

Thanks voor de reacties, vind het achteraf ook zo bizar dat ze mij zo’n slecht gevoel heeft gegeven, fertiliteitsarts ze weet dat het niet vanzelf gelukt is allemaal... naja nog naar het ziekenhuis gebeld vanochtend en die mevrouw kon mij vertellen dat deze echo puur is om te kijken of het vruchtje in de baarmoeder zit en of het hartje klopt, meten is nog erg lastig op deze termijn en er is ook nog niets te zeggen over of het goed of fout zal gaan.. dat hart ik graag gister gehoord maar wel iets gerust gesteld, jeetje kan ook nooit eens iets normaal, ben je eindelijk zwanger ?

Terug
Bovenaan