Pennylane, dankjewel! Het is inderdaad super fijn om die twee streepjes te zien, maar tegelijkertijd ook wel weer onzeker en eng. Ik durf nog niet zo goed een afspraak te maken voor een echo. Enerzijds omdat ik zoiets heb van een goede echo wilde de vorige x niets zeggen en anderzijds bang dat we weer slecht nieuws kijken. Het lijkt dan makkelijker om gewoon de weken voorbij te laten gaan en nog in het ongewis te blijven. Vond het vorige keer zo zwaar omdat we het vitaal hadden gezien met 8w en het vervolgens tijdens de termijnecho niet mee leefde.
Ik hoop ook dat je me snel mag volgen! Het verlangen naar een kindje wordt alleen maar groter. Ik werd ook veeel ongeduldiger na de miskraam. Iedere maand leek 10x zo lang te duren!
Ik ben trouwens ook de 30 gepasseerd (nu 31), snap dat je dan wat sneller actie wil ondernemen, maar hopelijk is dat niet meer nodig!
Ik hoop ook dat je me snel mag volgen! Het verlangen naar een kindje wordt alleen maar groter. Ik werd ook veeel ongeduldiger na de miskraam. Iedere maand leek 10x zo lang te duren!
Ik ben trouwens ook de 30 gepasseerd (nu 31), snap dat je dan wat sneller actie wil ondernemen, maar hopelijk is dat niet meer nodig!