Wauw gefeliciteerd Mientje!!
WilKindje wat onwijs spannend allemaal..en echt vreselijk die onzekerheid idd. je mocht maandag weer langskomen voor een echo toch? Ik hoop echt zo voor je dat het allemaal in orde is
Farru ja het is echt zo frustrerend als het een keer niet lukt op het juiste moment! Enorm balen en ik kan dan ook echt boos worden hoor.
Knuffeltje pff ja dat plannen en dat "verplichte" is echt vreselijk. Herken wat je zegt, van de beste seks na de vruchtbare periode. Ik ben er dan veel te veel mee bezig in mijn hoofd dat het dan toch anders is tijdens de vruchtbare dagen. Ik heb ook iemand in mijn omgeving die per ongeluk zwanger is geworden, en wij zijn al zo lang bezig met plannen etc en dan lukt het nog niet, zo frusterend.
En ook wat je zegt over kerst herken ik. Vorig jaar hadden wij nog alle hoop dat het ging lukken en dat ik in 2019 op z'n minst zwanger zou worden, maar nog steeds staan we met lege handen. Heb er eigenlijk niet zo veel zin in, maar ik ga er maar het beste van proberen te maken. Probeer jij ook lekker te genieten van je weekendje weg!
Ik heb net mijn ovulatie achter de rug, vrijdag ochtend en we hebben aan het begin van vrijdag avond seks gehad en woensdag avond. Geen idee of dat van vrijdag nog op tijd was of zin had, maar het was een dag eerder dan normaal dus ik had het nog niet verwacht. En deze maand had ik het ook maar losgelaten omdat ik echt 0 hoop heb. Ik ga er vanuit dat het niet gelukt is en in januari op naar het ziekenhuis.