Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Wauw Mientje gefeliciteerd! Dat ziet er al goed uit, geen twijfeltest ☺️
Hier verlies ik af en toe wat bloed, dat in combinatie met weinig symptomen en het commentaar van fertiliteitsarts van dinsdag houd ik mijn hart vast.. ik heb iig een kloppend hartje gezien maar dat zegt niks over hoe het verder gaat, pff onzeker.

Wauw gefeliciteerd Mientje!! 

WilKindje wat onwijs spannend allemaal..en echt vreselijk die onzekerheid idd. je mocht maandag weer langskomen voor een echo toch? Ik hoop echt zo voor je dat het allemaal in orde is
Farru ja het is echt zo frustrerend als het een keer niet lukt op het juiste moment! Enorm balen en ik kan dan ook echt boos worden hoor. 
Knuffeltje pff ja dat plannen en dat "verplichte" is echt vreselijk. Herken wat je zegt, van de beste seks na de vruchtbare periode. Ik ben er dan veel te veel mee bezig in mijn hoofd dat het dan toch anders is tijdens de vruchtbare dagen. Ik heb ook iemand in mijn omgeving die per ongeluk zwanger is geworden, en wij zijn al zo lang bezig met plannen etc en dan lukt het nog niet, zo frusterend. 
En ook wat je zegt over kerst herken ik. Vorig jaar hadden wij nog alle hoop dat het ging lukken en dat ik in 2019 op z'n minst zwanger zou worden, maar nog steeds staan we met lege handen. Heb er eigenlijk niet zo veel zin in, maar ik ga er maar het beste van proberen te maken. Probeer jij ook lekker te genieten van je weekendje weg! 
Ik heb net mijn ovulatie achter de rug, vrijdag ochtend en we hebben aan het begin van vrijdag avond seks gehad en woensdag avond. Geen idee of dat van vrijdag nog op tijd was of zin had, maar het was een dag eerder dan normaal dus ik had het nog niet verwacht. En deze maand had ik het ook maar losgelaten omdat ik echt 0 hoop heb. Ik ga er vanuit dat het niet gelukt is en in januari op naar het ziekenhuis. 

Wij zijn inmiddels 1.5 jaar bezig. Het aantal rondes weet ik eigenlijk niet, omdat ik zeer onregelmatig ongesteld ben door PCOS. 
Ik ben ongeveer 4 maanden na het stoppen met de pil al bij de huisarts geweest, omdat ik na het stoppen met de pil niet meer ongesteld ben geworden en ook niet zwanger. Daarna om de paar maanden telkens weer naar de dokter om echo's te maken. Na een jaar proberen heeft de huisarts ons doorgestuurd.
Omdertussen loop ik sinds oktober bij de gynaecoloog en gaan er ronde 1 van iui in.. dit door mijn PCOS. Daarnaast blijkt mijn vriend zijn zaad niet best te zijn.

Fijn dat alle waarden goed zijn Muts, verklaart het 'probleem' natuurlijk niet maar het is in ieder geval geen ellende!
PennyLane ik heb inmiddels een oplopende streep en de CB doet t gelukkig toch! Ik heb een wedje lopen met mijn vriend. Hij gokt erop dat we maandag naar de kliniek moeten, ik gok op eerste kerstdag maar dan zou ik een late ovulatie hebben. Waarschijnlijk gaat hij gelijk krijgen hihi
Mientje, gefeliciteerd!!!

Dank jullie wel!
Ik heb vandaag mijn NOD maar die test is van gisteravond dus wel overtuigend inderdaad, nog nooit zo'n streep gehad... Heeft HSG toch echt effect gehad denk ik.
Nu maar hopen dat het goed blijft gaan. 

Mientje gefeliciteerd! 

PennyLane zij gaf aan dat verkleving in principe alleen voor komt bij vrouwen die chlamydia hebben gehad, en dat heb ik niet (mede bevestigd door bloedonderzoek) dus daarom zou de kans nihil zijn. En is inderdaad een hsg (aldus google en mijn info gecombineerd ?). 

[quote quote=10276209]Cardiozuster; Mijn cyclus is ook erg onregelmatig en ik ben ook vanaf maart dit jaar gestopt met de pil. Welke teunisbloem olie gebruik je? Ik wil er ook mee gaan starten. Ben je gestart vanaf een nieuwe cyclus of halve wege de cyclus. Ik zit vandaag namelijk op dag 62 van mijn cyclus.[/quote]
Wat toevallig.. Ik gebruik hem van de kruidvat.. 
Ik ben begonnen op eerste dag van de cyclus en ik gebruik hem tot de eisprong.. 
Heb je die al gehad? 

Vandaag op dag 65 in de cyclus, ik heb geen ovulatie testen gedaan maar op 3 december had ik een flinke kloder slijm (sorry voor de info). Ik lees dat diverse meiden dit hebben rond de eisprong. Wie weet toen gehad. Afgelopen maandag getest, deze was negatief. Wie weet te vroeg getest of geen eisprong gehad.. 
beetje radeloos met wat ik moet doen en wat goed voor je is. 

Terug
Bovenaan