Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

@fishy
Ook proficiat!  Wat fijn dat het toch gelukt is ondanks de korte LF tijd.
Ik mag ook met 7 weken een echo laten maken. Ben benieuwd, ik vind het erg spannend allemaal. 

Wow Mientje en Fishy! Gefeliciteerd!
Hier gaat het allemaal gewoon niet zo lekker. Kan ff niks hebben wat met babys te maken heeft en heb daarom dus ook even een weekje niet op het forum gekeken. Ben onwijs somber. Vandaag afspraak bij de gyn gehad en mn baarmoeder was weer schoon en had al weer veel baarmoederslijmvlies (1 cm op dag 8), helaas volledig rustige eierstokken. Daar groeit voorlopig dus niks. Baal heel erg want anders had ik eind deze week mijn ovulatie gehad maar dat gaat em dus niet worden. Nu gewoon afwachten wanneer mijn cyclus weer op gang komt. Vind het vreselijk, waarom wordt mijn geduld zo MEGA op de proef gesteld, ben er echt ZO klaar mee! Dit is al weer ronde 20 nu. Kom op gewoon, ik haat dit allemaal gewoon zo hard. Ben er echt klaar mee dat ik 0,0 grip heb op hoe dit allemaal loopt. Pff.. Moet het maar weer proberen los te laten en afleiding te zoeken denk ik.... bleh. 

@Mandarijntje Wat heftig allemaal he! Ik herken je emoties heel goed en laat ze er ook zijn. Wees vooral ook niet boos op jezelf dat je je zo voelt, want het is heel begrijpelijk. Je wordt ineens van je roze wolk getrapt en dat is heel oneerlijk. Ik barst ook nog wel eens in tranen uit als ik iets zie wat gerelateerd is aan baby's/zwangerschap of als ik denk aan de dag van mijn positieve test. Dat moet echt slijten (voor mij nu 2 maanden geleden).
Ik hoop dat je cyclus snel op gang komt zodat je weer verder kan. Tot die tijd, denk aan jezelf en neem ook de tijd om alles te verwerken. 
Ik duim voor ons op een (letterlijk) positief 2020!

Awe Mandareintje, wat heftig allemaal. Ik herken wat je beschrijft helaas heel goed en toch heb ik geen pasklaar antwoord voor je. Ik zou niet eens echt weten hoe wij zijn doorgegaan... heel veel gehuild, heel veel erover gepraat met mijn man (en 1 vriendin) en toch ergens de hoop erin blijven houden. Dat schoon verklaren door de gyneacoloog vond ik ook zo dubbel, ik was blij dat het niet een nasleep kreeg, maar tegelijkertijd zo verdrietig, want je wil geen lege 'schone' baarmoeder. Ik hoop echt dat het snel weer van jullie mag lukken. 

Mooi gezegd Zwaantje! Twee maanden lijkt ook echt een eeuwigheid he? Ik was zo ongeduldig na de miskraam. fingers crossed dat je niet lang meer hoeft te wachten! 

Wow Fishy jij natuurlijk ook gefeliciteerd! jij ook mientje, dacht dat ik je wel al gefeliciteerd had maar ik weet het niet zo goed meer haha er waren ineens zoveel zwangeren, wauw!
En voor jou Mandareintje een mega dikke knuffel! Ik snap je helemaal en het is ook heel er mg logisch dat het je nu allemaal echt even te veel is. Het is ook gewoon zó oneerlijk dit hele proces. Ik duim mee dat je cyclus snel op gang komt en dat het dan heel snel weer raak mag zijn

@Yres Pff ja ik vind het hele proces nu nog zwaarder geworden. Elke ronde voelt als jaren en de wens wordt met de dag groter. We zijn er ook zo klaar voor.
Ik hoop echt dat het voor april raak is, dan kunnen we 2020 nog mooi afsluiten met een kleintje.

Ik heb nu zoveel stress! Mijn ovulatiestreepjes lopen terug en zijn nu spierwit. Heb geen knaltest gehad en ook geen positieve test van CB. Heb vanochtend de kliniek gemaild en gezegd dat deze ronde wat mij betreft voorbij is en dat ik echt niet snap wat er aan de hand is ?. Mailen ze me terug dat ik kan komen voor een echo. Super natuurlijk, maar tijdens werk check ik mijn privé mail niet. Ik had ze al aangegeven dat ze mij moeten bellen maar dat is dus niet gebeurd. Gelukkig dat ik wat eerder naar huis ging en mijn mail checkte en dus kon ik 5 minuten voor tijd de afspraak nog verzetten. 
En dan bel ik mijn vent dus om dat te vertellen, zegt hij jajajaja maar ik moet nu even door. WTF?? Ik heb stress hoor!! Zou ik in de hel komen als ik hem op kerstavond vermoord? Ik wil echt niet weten hoe hoog mijn bloeddruk nu is.

Naaaaah lapjesendraadjes.... wat shit! En wat een rotreactie zeg. Kan je wel zonder hem naar de echo en hem dan daarna een draai om zn oren geven? Die mannen af en toe.. Ik heb die van mij na zijn eerste hormonengrapje erg sterk geadviseerd dat niet meer te doen als hij gesteld is op zn gebit.
En wat irritant van die testen.. hoop dat ze je op de echo wat meer kunnen vertellen.
Ik had al flinke eieren verwacht maar heb er 1 van 15mm en 1 van 11mm die waarschijnlijk niet mee gaat doen. Dus nog 2 dagen prikken, dan ovitrelle en vrijdag inseminatie. Ik heb eerlijk gezegd ook de puf en zin even niet om zelf hard aan de slag te gaa tussen de lakens..  

Terug
Bovenaan