Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

@MJ Lastig allemaal, die klodder slijm herken ik wel. Ik heb dat altijd 3 a 4 dagen voor mijn eisprong. 
Stel dat jouw eisprong op zijn vroegst 3 december was en we uitgaan van een gemiddelde LF van 14 dagen, dan zou je NOD 17 december zijn geweest. Dit zou betekenen dat je vandaag 5 dagen 'overtijd' bent. De test die je maandag hebt gedaan zou dan een dag voor NOD zijn geweest. Het is mogelijk dat die nog negatief is.
Mocht je eisprong later zijn geweest (4/5/6/7 dec?) dan schuift alles op. In dat geval ben je minder lang overtijd en is de test van afgelopen maandag misschien wel veel te vroeg geweest.
Ik zou persoonlijk nog eens testen om te kijken of daar nu iets anders uitkomt. Mocht dit niet zo zijn nog even afwachten of misschien toch contact opnemen met de huisarts. 
Ik hoop dat je snel wat meer duidelijkheid hebt! 

Hoelang kan een buikvirus duren?? Vorige week dinsdag begonnen en krijg er nog bijna niets in... Heel Valkenburg doorkruist, maar vandaag ook maar een kaiserbroodje, grote stroopwafel gegeten en met heel veel moeite een halve pizza. Gewoon echt geen honger en anders weer misselijk zodra ik wat ga eten...

Ik word hier een beetje wanhopig geloof ik. Dag 19 en de streep lijkt wel lichter aan het worden?? Hoe kan dit?? In ieder geval zit er geen vooruitgang in. Op deze manier lig ik zelfs niet met Kerst in de stoel! Ik word hier gek! Ik vervloek nu echt mijn behandeling in natuurlijke cyclus. En het wordt deze maand dus een lange cyclus..

Dag dames!
afgelopen maand heb ik besloten (na een negatieve test en een HELE flinke menstruatie, na LF van 9dgn) dat ik effe niks wilde delen.
We mochten nog een ronde laten meekijken en wéér zag alles er perfect uit. Maar, dit keer is het ook perfect want.. ZWANGER!
6dgn voor NOD al positief en opgelopen. Ik had gedroomd over bevallen en zo'n raar goed gevoel.. ik kon niet meer wachten met testen, kennelijk was er toen al innesteling geweest dus. Misschien hoort de korte LF (want dat was dus dan 8dagen PO).. bij mij? En kan ik ee zwanger mee raken? Idk?
Nu 2 dagen na NOD en lekker de hele nacht overgegeven en wee gevoel overdag. Dus het lijkt goed te zitten, maar heel erg spannend wel... in week 7 mogen we voor de eerste echo.

@Fishy Gefeliciteerd! :D
@Knuffeltje Kan een dag zijn, maar een aantal dagen. Kan het misschien toch duiden op een zwangerschap? Is dat waar je aan denkt? Zou goed mogelijk zijn hoor. Ik had de bij mn tweede zwangerschap ook totaal geen trek en zat de pizza me zelfs dwars. 

Yres mijn ovulatietest was de dag erna nog positief en de dag daarna nog steeds behoorlijk donker. Maar ben maandag echt ongi geworden. Nu sinds een paar dagrn weer een beetje onder de levenden?
Pennylane ik weet nog niet echt wat de aanpak gaat worden. Heb gelijk gebeld met de gyn om een afspraak in te plannen. Kan pas halverwege januari terecht. Hoop dan wel echt meer duidelijkheid te krijgen en een plan van aanpak. Hier nog geen 30, ben bijna 29. Maar dat klokje begint nu langzaam steeds harder te tikken.
Wilkindje wat ontzettend spannend allemaal. Ik hoop dat het allemaal gewoon goed gaat en ze snel je onzekerheid weer wegnemen die ze hebben gecreëerd. 
Muts wat fijn dat je uitslagen goed zijn verder. Wel balen dat het wel al zo'n tijd duurt. Hopelijk is het dan toch snel raak!
Alias wat balen allemaal. Heb je ook nog clomid of hormonen gehad voor IUI. Of krijgen jullie nu IUI omdat het zaad van je vriend niet helemaal goed is. 
Mientje en Fishy gefeliciteerd!! Geniet ervan.

Terug
Bovenaan