Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Nou de maand is inderdaad naar de klote ??? er was een eisprong geweest maar wanneer konden ze niet zeggen. En waarom de test niets aangaf is onduidelijk.
Die vent van mij krijgt de wind van voren. En ik denk dat ik maar een fles wijn koop voor vanavond en morgen. Ik wil even niet meer. Kutlichaam.

Bo-Belle wat fijn dat je aan t eind van de week terug mag komen, spannend!  Lapjesendraadjes Wat ontzettend vervelend! Heb je rondom je meest positieve ovulatietest nog sex gehad? Dan is t misschien niet helemaal verloren deze ronde? Ik snap dat je mega baalt! Ikzelf merk dat ik t deze ronde ineens weer heel spannend vind, terwijl ik t vorige ronde goed los kon laten. De dagen kruipen voorbij. Ik durf ook niet te hopen, uit angst voor weer een teleurstelling. Ik zit ook bij t december forum en merk wel dat ik t heel moeilijk vind dat mensen die niet reageren, dan bij een positieve test dat wel ineens doen, soms icm de eerste ronde proberen.. lekker hypocriet want de 1e ronde bij mn vorige zwangerschap was t toen ook raak.. en nu wil t maar niet lukken.. 

O dames, deels dus positieve verhalen en deels negatief. Zelf snotverkouden dus ik hik nog steeds tegen het eten aan. Het smaakt me niet of totaal anders, bedenk ik me nu.
Ik had nog merci chocolade en zelfs daartussen kon ik mn smaak niet vinden...
Zal wel door mijn verkoudheid komen. Maak er traditie van om met kerst ziek te zijn.... Afgelopen paar jaar al meermalen gebeurd. 
Hier dus nog even 0.0, en dan zien we wel oud&nieuw.

Marr nee wij mogen 4 dagen voor de inseminatie geen seks hebben. En aangezien die lieverd van mij ? de afgelopen anderhalve week erg vaak weg was en laat thuis kwam en ik als kostwinner mijn slaap nodig heb, is er dus geen seks geweest. Ik ben niet een klein beetje gefrustreerd.... daarnaast is de kans dat t ons natuurlijk lukt vrijwel 0 (vriend heeft weinig goede zwemmers).
En oh ja, nu zag ze een behoorlijk grote bloeduitstorting op een van de eierstokken. Dat schijnt normaal te zijn, net zoals het vocht dat ze zag. Die bloeduitstorting verdwijnt schijnbaar met de menstruatie, maar dat wil ze zeker weten dus moet ik de volgende cyclus op dag 5 weer langs. Naast de dermoid cyste die er zit en die zou kunnen uitgroeien in iets fouts, is er dus nu nog iets waar ik mij zorgen over mag maken? Maar misschien was het wel de cyste die ze zag (het was niet mijn vaste arts) en ik ben totaal vergeten daar naar te vragen.

Inmiddels een grote jankbui gehad. Ben gelovig en keek zoals elk jaar de christmas carols op de BBC. En toen kwam het verhaal over de zwangerschap van Maria (zonder seks) en Elisabeth (oud en had het al opgegeven) voorbij en brak ik. Want ik geloof in dat wonder, ook voor mij maar ik zag t even niet meer zitten! Ik had expres de kerstnachtdienst maar aan mij voorbij laten gaan uit angst dat ik midden in een overvolle kerk in huilen zou uitbarsten. Beter thuis dan in t openbaar!
Heb ook mijn vriend maar niet vermoord, die kwam precies op het juiste moment thuis en heeft inmiddels een volledig doorweekt shirt (met tranen). Hij heeft me goed getroost en hij gaat zelfs in januari mee naar de inseminatie! 
Ik heb wijn en foute kaasjes in huis en aangezien ik niet zwanger kan zijn, ga ik mij daar te goed aan doen. En dan in januari weer een nieuw jaar, met nieuwe hoop! Nu mij maar overgeven aan het verdriet.

Gefeliciteerd aan alle dames die nog een positieve test hebben gehad!
voor de dames in twijfel, heel veel sterkte en ik denk aan jullie!
Kerst is hier toch ook dubbel, normaal had ik net een pasgeboren kleintje in m'n armen gehad of toch al terug goed zwanger.. balen dat we het zo afsluiten!! 

lapjesendraadjes, drink er eentje vanavond meid! Echt kak om een 'verloren' ronde te hebben.. kan je niet vragen om volgende keer vaker een echo te krijgen? Vanaf bv dag 10 ofzo? Om zeker de eisprong niet te missen.

Terug
Bovenaan