Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Chacha, ik ga inderdaad vragen of ik de volgende ronde echo's kan krijgen. Nu houden we de boel alleen in de gaten middels testen, zelfs op het moment van de inseminatie krijg ik niet eerst een echo. Dus dat maakt me soms wel wat onzeker.  De komende week laat ik in ieder geval geen wijntje staan. Ik voel me nu in ieder geval iets minder rot. Het is ook gewoon erg fijn om het er uitgebreid met mijn vriend over te hebben, de teleurstelling en woede uit te spreken. Dat doe ik niet vaak, ik probeer altijd maar sterk te zijn en er positief in te staan. Maar zo af en toe flink het verdriet te voelen is heel belangrijk.

Lapjesendraadjes, zeker weten! De emoties toelaten is echt een deel van de verwerking hoor. En praten deed mij ook veel deugd. Dikke knuffel!

Gefeliciteerd fishy!! Wat onwijs fijn dat het kan ondanks je korte LF dus!  Lapjesendraadjes jeetje wat enorm balen hoe het gelopen is deze maand. Ik zou idd zeker vragen of ze gedurende de maand echo's maken om dit te voorkomen. En jezelf even laten gaan kan echt opluchten! Geniet lekker van je wijntje, dat heb je verdiend 

Ik ben al even niet online geweest. Ik zie sommige bekende namen hier ook nog steeds die ook al even bezig zijn.... wat moeilijk hè... en ook een aantal nieuwe mensen waarbij het ondertussen ook al raak is. Gefeliciteerd voor jullie!! Hoelanger je bezig bent ik het traject, des te kleiner worden de kansen is mijn gevoel. Wij zijn ondertussen ruim 2 jaar bezig en as vrijdag onze 4e iui... hoop zo dat het lukt maar de hoop is wel sterk gezakt gezien het al zo lang niet lukt... nu ben ik ook nog bijna 35 dus dat helpt er ook niet aan mee. Ik heb het idee dat de meeste mensen hier wel jonger zijn? Nog mensen hier die na 2 jaar alsnog zwanger zijn geworden? Ik heb endometriose dus het ligt helaas niet aan het missen van een eisprong ofzo, anders zijn de kansen denk ik een stuk hoger. Succes allemaal!! En ik hoop voor jullie toch fijne liefdevolle dagen

Hè nee Lapjesendraadjes ! Wat kut dat je nu gewoon een maand mist :( hoeveel iui hebben jullie nu zonder hormonen gehad? Gingen jullie dit nog tm maart op deze manier zo doen? (En dan na de verhuizing icsi) maar dan nu vragen om te monitoren met echo's? Pfff in ieder geval echt balen hoor... ga maar lekker genieten van veel wijn en kaasjes... 
Jutjul wat ellendig dat het bij jullie dus ook nog niet is gelukt. Wij zijn nu ook ruim 2 jaar bezig. Het eerste jaar gebeurde er niks, nada. Het 2e haar heb ik 3x een positieve test gehad(jan/feb/mei), maar toch op nod of vlak na nod ongesteld geworden. Dus in 2019 was ik hoopvol maar nu is het dus ook alweer vanaf mei helemaal stil. Ikzelf ben 32 en mijn partner 39. Ik ben nog altijd even hoopvol maar soms schiet de gedachte wel door mn hoofd dat wij misschien wel dat kinderloze stel gaan blijven. En als ik denk aan de teleurstellingen van de afgelopen jaren kan ik wel janken. 
Maar wij beginnen  nu met de eerste IUI en ik hou hoop. Denk dat het misschien wel and3rs wordt als dat ook niet blijkt te lukken..  anyways, wij hebben vrijdag ook de inseminatie... spannend! 

Meiden ondanks de vele verdrietige verhalen toch allemaal fijne dagen gewenst. Op naar hopelijk een vruchtbaar 2020!
Jutjul , hier ook een oudje , word in feb alweer 39 

Vanavond kerstdiner met een zwangere schoonzus. De hele tijd geconfronteerd worden met datgene wat ik de hele tijd probeer te vermijden: zwangere mensen.. Ik vind t moeilijk dat ik zo denk en daar voel ik me ook schuldig over, maar het is wel zo. Meer mensen? Als in, gedeelde smart is halve smart? Met angst en vrezen leef ik toe naar maandag, mn NOD. Waarom zou t nu wel raak zijn terwijl dat de afgelopen maanden ook niet zo was.. 
Sorry, zit zo in de knoop met mezelf en mn man snapt het niet, zegt alleen maar: het komt vanzelf.. Jullie snappen het wel denk ik? 
Op naar een positief 2020!

Bo-Belle, dit zou IUI nr 3 worden. We zouden na 6x een evaluatie hebben en dan beslissen hoe verder. Dat zou in maart zijn, gokte ik. Nu dus misschien wel later. Succes vrijdag, eerste IUI!! 
Jutjul ik ben 37, leeftijd schijnt niets te zeggen over je kansen. Maar t voelt wel zo, t klokje tikt steeds harder en om mij heen jongere en zwangere vrouwen. 

Terug
Bovenaan