Allereerst proficiat voor Mientje en Fishy! Geen beter cadeau om het jaar mee af te sluiten!
Muts, ik wist niet dat de kans op verstoppingen in de eileiders vrijwel nihil is als je nooit chlamydia hebt gehad. Het houdt me soms wel bezig en ik zou graag de bevestiging krijgen dat alles daar ok is... Bij mijn volgende bezoek aan de gyn zal ik er eens naar vragen.
WilKindje, hoe was de tweede echo? Hopelijk kregen jullie goed nieuws.
Alias, succes met de IUI!
Lapjesendraadjes, vreemd dat de ovulatietesten geen duidelijkheid gaven. Ik herinner me wel nog dat ik dat ook niet had in de ronde dat ik zwanger werd. Toen moest ik echt turen om er de donkerste streep uit te halen. Test je 's ochtends en 's avonds? Maar sowieso zou ik ook aansturen op echo's om je eitje te volgen. Toch spijtig om zo kansen verloren te laten gaan!
Mandareintje, heel herkenbaar die somberheid en dat machteloze gevoel. Normaal zat ik nu met een dikke buik aan de feesttafel... Ik vind het moeilijk om je advies te geven omdat ik zelf ook nog moeilijke momenten ervaar. Focus op wat goed gaat in je leven en zoek wat afleiding in 'huis/tuin/reis-projectjes', maar laat het verdriet ook zeker toe. Het kan je op de meest onverwachte momenten plots overvallen. Ik denk dat enkel een nieuwe, goede zwangerschap bij mij het verdriet kan wegnemen... 2020 moet gewoons ons jaar worden!
Bo-Belle, ook voor jou spannende dagen in het verschiet!
Jutjul, ik ben 34 en we gaan richting 1 1/2 jaar proberen. Succes met de IUI, het kan best zomaar eens raak zijn!
Het zaad van mijn vriend is perfect in orde, dus ben ik er wel mee bezig dat er bij mij iets foutloopt. Misschien dat mijn eicelkwaliteit niet opperbest is? Dat ik bv. maar eens om de zoveel tijd een goed springend eitje heb en dat het daardoor langer duurt? Heeft iemand een idee of de eicelkwaliteit meetbaar is? Of tips om die te verbeteren?