Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

[quote quote=10277844]Helaas rond 23:30u toch ons kindje verloren met 8+3, gelukkig wel 2x een mooi kloppend hartje mogen zien We wisten al dat de kans klein was dat we het mochten houden, het vruchtzakje was veel te klein. Mag ik me terug aansluiten bij het groepje? Na 14maanden was het raak, nu helaas toch geen kindje [/quote]

? ik heb helemasl over je heen gelezen! Gos meis, dan mogen wij zeker nog niet klagen... Heel veel sterkte komende tijd!

Wilkindje, heel veel sterkte! Lijkt me vreselijk om je kindje te verliezen als het dan eindelijk gelukt is... lukken is 1 ding en dan gezond uitdragen nog... erg heftig.
lapjesdraadje, heb jij ook die pijn door je gehele onderbuik? Dat je hele buik geïrriteerd lijkt en je amper kunt bewegen van de pijn? Snap echt niet waar het vandaan komt want de pijn zit niet alleen bij mn baarmoeder... alleen maar gehad bij de 1e en 5e. Bij de rest niet.. 

Jutjul, ik had de pijn alleen in mijn baarmoeder. Echt van die krampen. Maar het straalde wel een beetje door naar de onderbuik. Vroeger had ik dat heel erg. Het ging bij mij na een paar uur over. Zo erg als jij beschrijft, heb ik t niet gehad.

Bedankt allemaal voor de lieve woorden ☺️ Dinsdag gaan we kijken of alles schoon is, ik hoop het zo dan kunnen we snel weer door.. pff ben je eindelijk zwanger hebben we dit weer, je voelt je dan ook zo leeg zo niet compleet ? maar hopen dat het nu snel weer mag lukken en we het dan wel mogen houden

Lapjesdraadjes fijn dat je er even over hebt kunnen kletsen met de mensen om je heen. Ik heb nu zelf weer even een paar blegh dagen. Net door mn schoonma gebeld waar we oud en nieuw gaan vieren. Komen vrienden van mn man waarvan 1 stel waarschijnlijk ons willen gaan vertellen dat ze zwanger zijn, dus ze wilde ons een beetje voorbereiden. Aan een kant kon ik wel janken aan de andere kant ben ik gewoon op en leeg. Ik had echt zoiets ja joh iedereen lijkt wel zwanger te worden om ons heen dus eentje meer maakt dan ook niet uit. Ben blij voor hun maar baal zelf gewoon als een stekker en vooral ook gefrustreerd. Nu nog ruim 2 weken wachten voor we uberhaubt duidelijkheid gaan krijgen wat er bij ons aan de hand is en of we wel kindjes kunnen krijgen of dat het misschien lukt met een beetje hulp. Duurt nu allemaal zo lang dat wachten steeds. 
Knuffeltjeee balen zeg allemaal. Echt zwaar klote en snap jouw gevoelens helemaal. Hier anderhalf jaar verder en ook heel erg veel moeite gehad en af en toe nog steeds met het accepteren dat het bij ons niet helemaal vanzelf gaat. Hopelijk toch een leuke verjaardag van je vriend gehad ondanks alles. Boxen is een goede uitlaatklep volgens mij.

Pff dames, wat een verdriet allemaal! Ik gun ons zoveel meer dan dat. 
Vandaag begint volgens mijn app mijn vruchtbare periode. We pakken deze ronde weer rustig op en ik hoop zo op een positief resultaat. Dat zou een mooi begin van 2020 zijn, maarja daar hopen we allemaal op natuurlijk! 
Afgelopen dagen waren soms wel zwaar. Mijn schoonmoeder is nog geen oma, maar kan niet wachten op een kleinkind. Ze maakt dan ook regelmatig kenbaar dat ze ongeduldig is door bepaalde opmerkingen. Op 2e kerstdag was het weer raak 'jullie moeten wel opschieten hoor, wel blijven oefenen'. Ik weet dat ze dit soort dingen zegt zonder na te denken, maar oooh ... soms. Ik heb het direct afgekapt. Ondertussen hopen wij op een beetje geluk.

Terug
Bovenaan