Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Zwindo, wel lief van je schoonmoeder dat ze je alvast een voorwaarschuwing geeft. Ja dat wachten op alle uitslagen duurt verschrikkelijk lang! En misschien is er vervolgonderzoek nodig. Dat hadden wij (en vlak voor de zomervakantie dus hebben we extra lang moeten wachten op de uitslagen). Misschien moeten jullie even wat leuks gaan doen. Dagje sauna ofzo? Of even lekker uit eten.
Zwaantje, misschien wordt het tijd om schoonmoeder te zeggen dat ze daar over op moet houden en dat ze alleen maar voor spanning zorgt? Misschien een tip van de sluier oplichten?

Gister en getest met Kruidvat 2 v 5. Hele lichte streep. Meteen action early erachteraan gedaan duidelijke streep! Zooo blij. Nu 4 weken precies, hopen dat alles goed gaat. Gelukkig nog geen kwaaltjes alleen zere borsten en krampen. 

Lapjesendraadjes inderdaad erg lief van mn schoonmama ze moest bijna zelf ook huilen aan de telefoon, omdat ze het zo klote vindt allemaal. Echt een schat. Dat wachten is echt killing we hadden al een 2e afspraak eind november maar de bloeduitslagen waren niet duidelijk dus moest nu weer bloedprikken. Was nu wel heel blij dat ik niet weer een extreem lange cyclus had dus dat scheelt, maar nu toch weer een beetje ongeduldig. Het rooster van mn man laat het voorlopig even niet toe iets te gaan doen, helaas. Gelukkig wel samen oud en nieuw vieren. Dus laat die flessen champagne maar komen.
Zwaantje ik weet niet hoe je relatie is met je schoonmoeder maar ik zou gewoon iets loslaten over de situatie. Ik weet niet hoe je vriend/man hierin staat anders kan hij misschien met zijn moeder praten. Bij mij zorgt het voor veel steun heb ik gemerkt en is het fijn dat ik er ook met beide moeders (mn eigen en schoonmams) over kan praten

@Lapjesendraadjes @Zwindo Mijn relatie met haar is erg goed. Ze weet dat onze wens groot is en dat we in oktober een mk hebben gehad. Ze is echter zelf niet zo goed in het tonen van medeleven. Ze weet gewoon niet hoe dat moet in tegenstelling tot mijn eigen moeder.
Ik heb aangegeven dat ze moet stoppen met vragen en gewoon moet wachten totdat wij met goed nieuws komen. Zij wil graag oma worden en ik net zo graag moeder. We moeten alleen geduld hebben.
Ondertussen is mijn beste vriendin wel zwanger. Hier kwam ik achter toen ik haar vertelde van mijn mk (op de dag van mijn slechte echo). We liepen dus precies gelijk en dat geeft mij een heel dubbel gevoel. Dit heb ik ook aan mijn schoonmoeder uitgelegd. 

Zwaantje hier ook een schoonmoeder die erg op een kleinkind aan het wachten is. Super lief maar ook wel heftig. De broer van mijn parter heeft een relatie met een man en wil ook geen kinderen (adopteren). Alle hoop op ons dus. 
Moet eerlijk zeggen dat ze er nooit echt toespelingen over heeft gemaakt naar mij, tot voor kort dan... we zijn 2 maanden geleden verhuisd en hebben nu een extra kamer die sowieso bij veel mensen een hoopvolle blik op het gezicht brengt. Zo ook bij haar. En helaas versprak mijn partner zich laatst, hij liet vallen dat we niet zoveel tijd hadden voor bezoek omdat we naar onze afspraak bij de gynaecoloog moesten. Ze was in alle staten. Hoe hij ook zijn best deed om uit te leggen dat het was omdat we al een poosje bezig zijn en het dus niet lukt... dat hoorde ze maar half. En nu word er elke x gevraagd hoe het gaat. Ook mag ik niet meer tillen van haar en heb ik blijkbaar hulp nodig bij het uitstappen van de auto... compleet irritant ook al is het lief bedoeld.  Ik geef haar nog 1 kans om naar haar zoon te luisteren anders zal ik toch echt zelf luid en duidelijk mededelen dat ik hier niet op zit te wachten. De druk om hun wel een kleinkind te geven is al hoog zat. 
Anyways.. fijn dat jouw schoonmoeder op zich dus ook wel lief is :) 
Ik ben nu een aantal dagen na de IUI en ik ben zó misselijk. Dat is van de ovitrelle hoor maar bah bah dat had ik even niet aan zien komen.

@Bo-Belle Ik begrijp je volledig! Mijn vriend is haar enige kind, dus ook alle hoop op ons. 
Hoe ging de IUI? Vervelend dat de ovitrelle je zo misselijk maakt. Is dat een veel voorkomende bijwerking? En kom je de aankomende dagen een beetje door met wachten? Ik vind die wachtweken altijd zo lang duren.

Terug
Bovenaan