Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Heb dus 31-12 mijn laatste echo gehad, heel dubbel, het kindje was echt weg ? maar alles was ook zo goed als schoon dus we konde het in het nieuwe jaar ook meteen afsluiten.. nu cd6 en hopelijk snel de hcg uit mijn lijf zodat we verder kunnen, hopelijk word 2020 ons jaar en voor iedereen hier, ik gun het jullie ook zo!! ❤️

Iedereen een gelukkig nieuwjaar! Hopelijk een vruchtbare! Ik heb precies met oud en nieuw een ovulatie gehad, dus erg benieuwd of het op de valreep van 2019 toch nog is gelukt, zou wel super gaaf zijn. 

Hoi iedereen, 
Ik was eigenlijk alleen actief op het topic over iui maar omdat dit topic wat drukker is plaats ik het even hier.. 
Vorige week vrijdag mn 1e iui gehad met hormonen en nu een week later heb ik al bloed in mn afscheiding! Normaal begin ik wel 3/4 dagen voor menstruatie licht te bloeden maar dit vind ik wel extreem. Moet volgende week vrijdag pas ongesteld worden! ? heb uiteraard een mental breakdown nu en medisch spreekuur was ik 10 min te laat voor.. 

Hè wat balen MienMa... ook niet leuk om het nieuwe jaar zo te beginnen :(
Jilla dat zou inderdaad vroeg zijn zeg! Zou het misschien een innestelingsbloeding kunnen zijn? Ik ga voor je duimen hoor!! Gestaag komt 10 januari dichterbij... 

Terug
Bovenaan