Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Oeh lapjesendraadjes dat zou mooi zijn! Ik ga voor je duimen, geloof sowieso wel in zulke tekens :) 
Zwaantje fijn dat je je piek te pakken hebt! Mijn vorige ronde was ook ineens later.. fijn dat je dan alsnof een "extra kans" hebt!
Hè balen muts dat jij hem nou juist gemist hebt.. heb je het hiervoor wel spontaan gezellig gehad? Dan zou het zomaar ineens een héle leuke wintersport kunnen worden. In ieder geval vast veel plezier!
Welkom gebruiker! Poeh, dan heb je al een lang traject erop zitten met prikken. Mag ik vragen waaron ze er dan nu pas bij gaan insemineren? Anyways succes met de IUI :) weer spannend zo'n extra stap! 
Mandareintje fijn om weer even van je te horen! Hier ook een tranendal met o&n.. je cyclus kan nu trouwens best iets afwijken van voorheen. Is je temp wel iets omhoog gegaan of helemaal laag gebleven? 

Hier heb ik een goed gevoel over de eerste IUI... de eerste week wel echt last gehad van de ovitrelle (misselijk en duizelig vooral). Als echte testjunk die ik ben heb ik gekeken wanneer en hoe snel de ovitrelle eruit was (vanaf morgen, vandaag echt een meeeeeega tuurstreepje nog maar) zodat als ik ga testen ik niet hoef te tubben of het streepje van mezelf is of synthetisch... ik zou ook kunnen wachten maar hey, dat gaat me tóch niet lukken :p 
Sinds vandaag beginnen mn borsten zwaar te worden (wel vaker een week voor nod) maar heb ik duidelijk ook meer witte afscheiding. Ik ben ZO benieuwd. De klap wordt echt hard als het deze keer niet raak is terwijl die kans gewoon ook meer dan aanwezig is poeh ... naja we blijven gewoon positief.
Heb me omringd met kinderen en babies de afgelopen dagen.. als signaal aan mn lijf "hallo, dít bedoel ik" ;)

Spannend Bo-Belle!! Ik duim hard voor je mee! Veel afscheiding is een goed teken. Wanneer is je NOD? Ik weet nog dat ik zooo veel hoop had, dus heel herkenbaar. Hopelijk raak!! 
Mijn temp is helemaal laag gebleven, maar ik was ook steeds in coma toen mn wekker ging dus misschien was het gewoon de vermoeidheid, dan ben ik altijd kouder dan als ik ben uitgeslapen. Morgen uitslapen dus en dan gaan we t zien!

Even een vraagje ik lees regelmatig verhalen van meiden die hun eisprong voelen en duidelijk slijmverlies hebben. Verlies je slijm vaak voor of na de eisprong of kan dit verschillen?
Ergens einde van de ochtend op 1 januari verloor ik namelijk ineens een slijmprop veel rekbaar slijm. Geen seks gehad omdat mn man zijn zaad heel fijn moest inleveren, dus daar geen verwarring over. Had dus eigenlijk een beetje de hoop opgegeven. Alleen gisteren midden in de nacht had ik ineens een steek recht onder wat ook wel even aanhield. Uiteindelijk weer inslaap gevallen en vandaag nergens meer last van, behalve dat mn tepels iets gevoeliger zijn. Ik heb een onregelmatige cyclus en dit is weer iets nieuws wat mn lichaam doet. Ik heb ook geen ovutesten in huis, omdat ik mogelijk pcos heb en dan zijn die niet helemaal betrouwbaar. Wat denken jullie? Rekening houden met een NOD op 16/17 jan?

@Zwindo Lastig als dit weer iets nieuws is van je lichaam. Ik heb in de afgelopen tien maanden een duidelijk patroon ontdekt in mijn cyclus en herken de slijmprop heel goed. Mijn vruchtbare periode begint hier namelijk altijd mee. Vervolgens heb ik twee dagen later vaak een positieve ovulatietest. 
In de ronde waar ik nu middenin zit heb ik een late eisprong, maar het patroon is niet anders. Afgelopen woensdag had ik met afvegen die flinke slijmprop, vrijdag was mijn ovulatietest positief en ik verwacht mijn eisprong dus ergens morgen/zondag. 
Ik hoop dat je hier misschien iets wijzer van wordt. In het begin vond ik al die verhalen over cervixslijm e.d. ook erg verwarrend. 

Vandaag dag 78 van mijn cyclus. Nog totaal geen regelmaat. Wel vanaf maart 2019 gestopt met de pil. 

Die slijmprop herken ik wel ja! Die heb ik op 3 december gehad, je zou denken dat ik dan al ongesteld had moeten worden. Dit is minder waar en ook niet zwanger, aangezien ik er vandaag toch maar weer een test tegen aan gegooid heb.
We wachten hier rustig af tot de menstruatie! 
#iksnaperniksvan... 

Zwaantje dankjewel voor je reactie. Het is echt frustrerend dat mn lichaam steeds besluit iets anders te doen. Vorige cyclus had ik een dag een doffe pijn die uitstraalde naar mn onderrug. 2 weken daarna ben ik ongi geworden. Ik wacht het maar gewoon af. 
MJ oh ik snap die frustratie van het niet weten zo erg. Als je twijfels of vragen hebt, hebben verloskundige praktijken vaak ook telefonische spreekuren etc.

Mandareintje: ja dit was een erg heftige tijd, ik voel me lichamelijk weer best goed. Zit nu op 8 dagen na mijn miskraam en gister geen bloed meer verloren dus mocht weer gemeenschap hebben, ik vond dit wel erg spannend ? maar was fijn, geen pijn en geen bloeding verder dus de volgende vast meer ontspannen ☺️ Hopelijk kan ik binnenkort weer ovulatietesten doen zodat ik weer iets zicht heb op wanneer ik mijn nod heb en geen onnodige medicatie hoef om het op te wekken, we gaan het zien.. vanavond weer voor het eerst werken pff geen zin maar moet het toch weer op gaan pakken.

Terug
Bovenaan