Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Ik ben vandaag ook eindelijk ongesteld geworden. Op naar ronde 16 en IUI3! Ik heb goede hoop dat het ergens dit jaar gaat lukken. Vannacht droomde ik dat de PLUS reclame voor mij in 2020 uitkomt (bevallen op kerstavond), ik hoop maar dat dat een teken is!

Ik ben vandaag ook eindelijk ongesteld geworden. Op naar ronde 16 en IUI3! Ik heb goede hoop dat het ergens dit jaar gaat lukken. Vannacht droomde ik dat de PLUS reclame voor mij in 2020 uitkomt (bevallen op kerstavond), ik hoop maar dat dat een teken is!

Ondertussen cd 20 en eindelijk mijn piek te pakken. Vijf dagen later dan 'normaal', maar goed er is nog hoop. Ik ben zo ontzettend blij dat ik mijn lichaam ken en dat de ovulatietesten mij ondersteuning bieden. 
Nu nog even gezellig aan de slag en dan weer twee weken in spanning afwachten of ze ronde positief eindigd.
Duimen!!

Ik heb m'n ei niet gevonden deze cyclus. Bedacht mij pas laat dat ik toch maar ging testen op cd 18, gezien mijn eisprong best regelmatig op cd 20/21/22 valt. Maar de afgelopen 3 testen liepen alleen maar af waarvan die van gisteren omo wit bleef. Flo app denkt dat mijn eisprong gisteren was, maar ik zat de halve dag op de wc en had weinig zin het gezellig te maken... ? Voor de vorm vanavond maar aan de slag, maar vind het maar vreemd. Dacht na 12 rondes mijn cycles wel te kennen ?.
Nod valt hoogstwaarschijnlijk tijdens wintersport vakantie.. Alles is mogelijk? We wachten maar weer rustig af, ook dit jaar... 

Hoi iedereen! ik lees al tijdje mee en zou me graag bij jullie aan willen sluiten! vorig jaar na jaar zelf geproberen te hebben, te horen gekregen dat ik PCOS heb, toen eerst half jaar clomid met perfecte eisprong en afgelopen half jaar gonal F en Pregnyl. Helaas vandaag ongesteld geworden wat betekend dat ik het IUI traject ga starten, baal ontzettend en vind ook toch wel weer spannend! Al begin ik ook wel weer vol goede moed☺️ Zulke dubbele gevoelens constant!

ps hoe verander je je naam???

WilKindje: ik zie je berichtje nu pas, wat erg!! Goh zeg, het was jullie ZO gegund. Ik leef met je mee meis.. Hoe gaat het nu met je?
Ik ben met de feestdagen even van de radar geweest, dus vandaar dat ik even niet reageerde. En ohh wat was ik, net als jullie, verdrietig met oud en nieuw. Potver, wéér een jaar voorbij zonder kids. Dit is nu de tweede keer dat we proosten en zeggen 'dat het nu maar écht ons jaar mag worden'. Dat deden we vorig jaar ook, maar het mocht dus niet zo zijn. Ook hebben we geproost op onze minibaby die we helaas verloren met 4+? dagen. 
Ik wil iedereen het het ALLERBESTE wensen, en hoop vurig dat het voor ieder van ons een ontzettend vruchtbaar jaar gaat worden. 
Verder lijkt mijn cyclus het weer opgepakt te hebben. Ik had de 31e een knalpositieve ovulatietest op cd 17. Alleen... nu is mn temperatuur nog steeds niet gestegen. Normaal is die de dag na ovulatie hoog en nu dus al 2 dagen laag. Beetje vreemd, hoop wel dat er een eitje gesprongen is en dat ik kan profiteren van de 'after-miskraam-extra-vruchtbare-periode'. Achja, we wachten "geduldig" af en zullen het vanavond nog maar eens gezellig maken!

Terug
Bovenaan