Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Hahaha ja Lapjesendraadjes sowieso morgen testen... ;) ben zo benieuwd! Ik zou bijna nu mn bed in duiken zodat het eerder morgen is. 
En oké, misschien ook omdat ik vannacht pas om 5.30 ging slapen :p

Poe hee, ik denk af en toe wel hoe zouden vrouwen dit vroeger hebben gedaan!?! Zonder ovulatie testen, zonder forum, zonder hormonen.... Gek idee toch? Ook wel een soort van rustig... 
Slaap lekker allemaal en een relaxte nieuwe week!

Bo-Belle omg wat spannend!! Zou zooo mooi zijn, de eerste IUI raak! Ik duim dat het niet meer de Ovitrelle is!! Was het streepje wel donkerder dan eergister bijv? Als ie morgen weer een streep geeft wil ik foto's zien hoor!! Het is je zoooo mega gegund! 
Mijn temp was vanmorgen 36,9 en gister 36,7 dus die is nu normaal. Eergister gelukkig nog seks gehad dus dat zal wel goed zitten. Geen idee wanneer mn NOD nu is.. op basis van ovu test zou ik zeggen de 14e maar misschien kan ik beter 16e ofzo aanhouden..
ChaCha: wat "fijn" dat er een oorzaak is gevonden en dat het gewoon natuurlijk zou moeten lukken! Nu volop b11 dus! Mag ik je een tip geven? Misschien weet je dit al hoor, maar zorg dat je actieve vormen van vitamine B11 binnenkrijgt. Ik neem zelf de multi van VithOrto, wel prijzig maar wel hele goede. De helft van de mensen schijnt de synthetische b's niet goed op te kunnen nemen, dat zal wel iets anders zijn dan wat jij hebt hoor. Maar de actieve b's zijn sowieso een stuk beter. Andere goede merken zijn Vitals, en .. shit nu weet ik ze ineens niet meer.. Maar hopelijk heb je er wat aan!

Gebruiker blaasontstekingen ken ik helaas maar al te goed. Maar zwanger ben ik hier nog steeds niet, maar dat heeft andere oorzaken. 
Faelexa die twijfels over cyclussen herken ik zo. Die heb ik ook heel erg gehad. Gekke is bij mij dat ik na het stoppen van de pil een tijd netjes op de 27 a 29 dagen zat toen heel even kort zwanger geweest, maar mis gegaan. Sindsdien alleen maar ellende. Momenteel al in de medische molen maar nog wachtend op uitslagen. Het is heel veel wachten. Als je twijfels/vragen heb kan je altijd ook al even de verloskundige of ha bellen. 
Bo-belle al getest?? Zo spannend hoop dat het gewoon in 1x raak is. Ik duim hier heel hard voor je.
Trouwens fijn dat het meer speelt, moeite hebben met aankondigingen. Zat er gisteren echt even doorheen. Hielp ook niet echt dat mn man thuiskwam en geïrriteerd zei moet je nou echt bij elke zw mededeling huilen (wat ik overigens niet doe). En toen ik zei dat ik wel blij ben voor hun maar dat het ook gewoon pijn doet omdat wij het ook zo graag willen kreeg ik als reactie dat hij niet geloofde dat ik blij voor hun was. Dus toen werd ik pislink. Uiteindelijk kwam de aap uit de mouw en waren het meer frustraties en vond hij het gewoon heel moeilijk om mij zo te moeten zien en er niets aan te kunnen doen, maar het hielp de situatie niet echt gisteren ?
Daantjevijfendertig echt geen idee hoe die vrouwen dat vroeger deden. Ik ben wat dat betreft heel blij dat we in deze tijd leven. Ook dat er zoveel manieren zijn om ons een handje te helpen.

Goedemorgen! Nou. Ik word er nog niet echt wijzer van haha. De test links is van gister, die ander dus van net... wat zien jullie? 

@Bo-Belle Spannend! Voor mijn gevoel is die bovenste wel iets donkerder. Ik zie sowieso op beide testen een licht streepje. Ik hoop echt dat het niet door de ovitrelle komt. Duimen!

goeidemrgen allemaal 
ik zit nu een beetje mee te lezen en hier precies t zelfde verhaal 
ben nu al 11 maanden gestopt met de pil en eigelijk direct al een regelmatige siclus van 27 dagen 
wel een licht roze afscheiding gehad alleen met afvegen van een dag 5 dagen voor dat ik ongesteld had moeten worden 
ben zelf nu 18 dagen overtijd had 20 december ongesteld moeten worden 
heb nu al 4 keer getest en alle 4 negatief 
heel frustrerend wel last van gevoelige borsten en pijnlijke onderrug soms wat krampen onderin me buik en laatse 2 nachten slecht slapen
huisarts wil geen bloed test doen 
zijn er meschien meer vrouwen die zoiets hebben mee gemaakt ? 

Terug
Bovenaan