Bo-Belle omg wat spannend!! Zou zooo mooi zijn, de eerste IUI raak! Ik duim dat het niet meer de Ovitrelle is!! Was het streepje wel donkerder dan eergister bijv? Als ie morgen weer een streep geeft wil ik foto's zien hoor!! Het is je zoooo mega gegund!
Mijn temp was vanmorgen 36,9 en gister 36,7 dus die is nu normaal. Eergister gelukkig nog seks gehad dus dat zal wel goed zitten. Geen idee wanneer mn NOD nu is.. op basis van ovu test zou ik zeggen de 14e maar misschien kan ik beter 16e ofzo aanhouden..
ChaCha: wat "fijn" dat er een oorzaak is gevonden en dat het gewoon natuurlijk zou moeten lukken! Nu volop b11 dus! Mag ik je een tip geven? Misschien weet je dit al hoor, maar zorg dat je actieve vormen van vitamine B11 binnenkrijgt. Ik neem zelf de multi van VithOrto, wel prijzig maar wel hele goede. De helft van de mensen schijnt de synthetische b's niet goed op te kunnen nemen, dat zal wel iets anders zijn dan wat jij hebt hoor. Maar de actieve b's zijn sowieso een stuk beter. Andere goede merken zijn Vitals, en .. shit nu weet ik ze ineens niet meer.. Maar hopelijk heb je er wat aan!