Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

bo-belle spannend! Ik duim mee!
Hier is Truus net aan de deur uit en kan hier ook weer gestart worden met 12 nieuwe rondes, 12 nieuwe kansen.
In mei wordt ik 27 en in september, tering, daar wil ik nog helemaal niet aan denken. Ik houd wel januari aan en dan zijn we nu dus een jaar bezig. 

Pfew wat is het hier lekker druk. Welkom aan de nieuwe meeschrijvers! :)
ChaCha, ik had dezelfde bedenking als Mandareintje. Als ik jou was, zou ik zeker eens bij je arts navragen of een actieve vorm van foliumzuur soelaas zou kunnen bieden. Zelf gebruik ik sinds een maand de supplementen van Supple (van Rika Lukac). Helaas niet goedkoop, maar ik ben nog geen betere multi tegengekomen. Op die webpagina staat trouwens ook iets over een gendefect en de slechte omzetting van B-vitamines. Misschien herkenbaar voor jou?

Zwindo, dat misselijke gevoel heb ik altijd na de eisprong tot aan mijn nod. Dat wijst op een stijging van je progesteron. Vorige cyclus heb ik zelfs zitten kokhalzen 's ochtends en toch was ik niet zwanger... echt een mindfuck.  

En ik herken zeker het moeite hebben met de zwangerschapsaankondigingen... In het begin overheerste vooral het 'ik ben blij voor jou'-gevoel, maar hoe langer het duurt des te lastiger het wordt om oprecht blij te zijn en dat te tonen. En dat besef doet dan ook weer pijn.. :(

Bo-Belle, ik vind de bovenste test ook net iets duidelijker. Duimen maar!!

Ik had koorts in het begin van mijn cyclus, met als resultaat dat ik nu pas (cd23) een positieve ovulatietest heb. Ik test al sinds cd12 en ik was het streepjes turen bijna zat. Gelukkig volgehouden en ei gevonden! Hopelijk was dit een eenmalige uitschuiver, er komt toch meer spanning en onduidelijkheid kijken bij een onregelmatige cyclus...

Hahaha Bo-Belle het spuitje legen. Nee dat moeten de profs maar doen ? hij heeft mij tot nog toe alleen met dat echoding gezien, die eendenbek gaat voor hem ook bijzonder worden hahaha

Ah Bo-Belle ik zie idd ook een lichte streep!! 
Ik heb vandaag mijn urine ingeleverd en het is onderzocht. Ik kreeg als antwoord om morgen terug te bellen omdat ze niet echt een blaasontsteking konden zien. Ze gaan het kweken om verder te onderzoeken omdat er best wat bloed in de urine zit. Ze denken dat het ook iets anders kan zijn. Maar wat??.. ik hoopte eigenlijk dat het deze maand raak zou zijn. Qua dagen hebben we het wel gezellig gemaakt.. mijn NOD is 18 januari.

Zwindo, wat is het fijn als er iemand in je omgeving begrijpt hoe het voelt he! Lief van je buurvrouw! Leeftijd zegt echt overigens niets! Mijn man wordt 49... Dat is best oud, maar hij heeft er natuurlijk al 2. Maar ach, als Rob de Nijs met 60+ vader kan worden.. En hij wil vooral dat ik een kindje krijg, omdat ik al zolang mijn eigen wensen opzij heb gezet om te zorgen voor de bonusjes. 

Vandaag dag 80 in mijn cyclus.. waar blijven toch die rode duivels.. 
7,8,9,10 december heb mini beetjes oud/bruin bloed/slijm/slierten verlies gehad, zo weinig dat ik dit alleen bij het afvegen op het wc papier had liggen.. zou dat toch een menstruatie zijn geweest? 
#Ik snap er helemaal niks meer van.. #onregelmatig cyclus.. #Raar Lichaam..

Zwindo wat fijn een lieve buurvrouw die je begrijpt! Dat scheelt bij mij altijd de helft in de pijn... 
Haha nou hier werd ie helemaal.naar van dat echoding lapjesendraadjes. Wat zijn het eigenlijk ook barbaarse instrumenten... Mijn eierstok was ook erg gevoelig die dag dus ik zat een beetje te zuchten, hij helemaal wit.. ik dacht, die gaat nog wat beleven als we een keer een bevalling meemaken haha! 
Pennylane wat fijn dat je alsnog je ovulatie hebt gevonden! 
MJ Poeh volhens mij kan het wel gebeuren dat je jneens een heel lichye menstruatie hebt. Je kan hem namelijk ook random een keer overslaan. Maar daar heb ik geen ervaring mee. Het is hier eigenlijk altijd direct een zondvloed...

Terug
Bovenaan