Pfew wat is het hier lekker druk. Welkom aan de nieuwe meeschrijvers!

ChaCha, ik had dezelfde bedenking als Mandareintje. Als ik jou was, zou ik zeker eens bij je arts navragen of een actieve vorm van foliumzuur soelaas zou kunnen bieden. Zelf gebruik ik sinds een maand de supplementen van Supple (van Rika Lukac). Helaas niet goedkoop, maar ik ben nog geen betere multi tegengekomen. Op die webpagina staat trouwens ook iets over een gendefect en de slechte omzetting van B-vitamines. Misschien herkenbaar voor jou?
Zwindo, dat misselijke gevoel heb ik altijd na de eisprong tot aan mijn nod. Dat wijst op een stijging van je progesteron. Vorige cyclus heb ik zelfs zitten kokhalzen 's ochtends en toch was ik niet zwanger... echt een mindfuck.
En ik herken zeker het moeite hebben met de zwangerschapsaankondigingen... In het begin overheerste vooral het 'ik ben blij voor jou'-gevoel, maar hoe langer het duurt des te lastiger het wordt om oprecht blij te zijn en dat te tonen. En dat besef doet dan ook weer pijn..
Bo-Belle, ik vind de bovenste test ook net iets duidelijker. Duimen maar!!
Ik had koorts in het begin van mijn cyclus, met als resultaat dat ik nu pas (cd23) een positieve ovulatietest heb. Ik test al sinds cd12 en ik was het streepjes turen bijna zat. Gelukkig volgehouden en ei gevonden! Hopelijk was dit een eenmalige uitschuiver, er komt toch meer spanning en onduidelijkheid kijken bij een onregelmatige cyclus...