Dankjewel dames! Het is nog heel pril en super spannend natuurlijk... Ik duim voor een plakker!
Mijn partner is nog een beetje gereserveerd, wel blij natuurlijk maar hij wil graag de 10e een knaltest zien om er echt in te gaan geloven. We hebben dus ook maar net een CB met wekenindicator gekocht voor vrijdagochtend 😉
Zwindo & knuffeltje ons traject was inderdaad lang. Zomer 2017 gestopt met de prikpil, eind van dat jaar weer een cyclus. Heel 2018 gebeurde er niks, in 2019 3x een positieve test maar op nod of vlak na nod ongesteld worden (waarschijnlijk vroege miskraam). Mijn partner (40) heeft verminderde zaadkwaliteit (mn qua volume) en ik (32) heb adenomyose. Die combi met onze leeftijden + de duur van ons traject zorgde ervoor dat we meteen met IUI mochten beginnen.
Die kans was overigens niet ideaal... bij mij maar 1 eitje ipv 2 en maar 0.8 miljoen zaadjes (ipv 1+). Maar als het zo doorgaat dus toch een vruchtbare poging 😀
Ik merk trouwens dat de actiontesten best wat tijd nodig hebben om op te drogen... na een tijdje is het verschil namelijk een stuk duidelijker! Ik vind het zó spannend... niet te beschrijven joh