Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Meiden... Ik denk dat ik ga geloven dat het mijn eigen HCG is en ik misschien wel gewoon zwanger ben... het is natuurlijk nog pril als je ervan uitgaat dat ik officieel de 10e pas mag testen (14 dagen na inseminatie) dus ik hou nog een slag om de arm. Maar oh my god!
De action test kwam nier zo goed uit de bus, die lijkt een beetje vager maar ik kon het niet zo gled geloven. Alles voelt namelijk zwanger, mijn buik plopt en trekt de hele dag èn nacht, mijn borsten doen pijn zoals nooit te voren (ik kan er niet eens op liggen) en ik droom echt heel heeeeel heftig. Vannacht werd ik aan mijn ongeboren kind geopereerd o.a. 2x waarvan 1x omdat hij een beugeltje nodig had. 

Naja proef op de som deed ik nog een k2v5, die deed ik gister ook maar kan ik nergens neer vinden. En hij ks duidelijk donkerder dan gister. Zelfs donkerder dan de eerdere testen die ik deed (rond 4 en 5 dagen na ovitrelle)... wauw!!

Mj, wat lastig die lange cyclussen! Dan weet je echt van niks he.. Ik heb dit zelf ook gehad, maar bij mij is er wel PCOS vastgesteld en ik had 1 of 2x per jaar een eisprong. Volgens mij moet er ook minstens 1 dag echt rood bloed bij zijn vooraleer je kan spreken van een menstruatie? 

Bo-Belle, Omg!! Ik ben zoooo blij voor jou! Wat een mooie start van 2020, hopelijk is dit een mooi voorteken voor dit jaar! Ik hou alles gekruist dat het goed mag blijven gaan! Moet je nog een bloedtest laten doen? 

@Bo-Belle Oh my god! Ik hoop zo dat dit je eigen hcg waardes zijn en dat je kan genieten van een zwangerschap. Houd ons op de hoogte, ik ben zo benieuwd hoe het met je gaat. 

Pennylane Dat wat jij beschrijft van het blij moeten zijn wat steeds moeilijker wordt snap ik heel erg. Het hangt er bij mij wel heel erg van af wie er zwanger is geworden, in welke situatie en hoe ze het brengen. Wel fijn dat je toch nog je eisprong hebt gevonden. Ik begin nu wat grieperig te worden heb ik het idee begin steeds meer last van mijn keel te krijgen, dus hoop niet dat ik ziek ga worden.
Gebruiker wat vervelend allemaal en dat ze dan ook niet even aangeven waar ze het op gaan testen. Weet je ondertussen al wat het wel is?
Lapjesendraadjes Hij ziet er ook nog hartstikke goed uit meeste mensen schatten hem begin dertig en soms zelfs nog eind 20, maar snap hem dan ook wel weer. Wel heel lief van je man dat hij jou dit ook allemaal gunt en er voor je is.
Bo-Belle hij lijkt inderdaad langzaam op te lopen ik hoop dat je de 10e echt een duidelijke test in handen mag houden als dat je officiele testdag is. Spannend hoor, in ieder geval alvast gefeliciteerd! Ik hoop dat het gewoon in 1x raak is met IUI. Mag ik vragen waarom jullie IUI zijn gestart kan het zo snel niet terug lezen. Wij krijgen nu bijna de uitslagen van onze onderzoeken en ben benieuwd of ze dan ook gelijk met een plan van aanpak gaan komen.
Ook voor ander meiden hier, wanneer wordt er gekozen voor IUI ipv alleen hormonen om de cyclus te stimuleren.

Zo hee!! Dagje gewerkt en meteen 3 pagina's terug te lezen!!! (ik merk dat dit even mijn tijdelijke me-time-bezigheid is geworden sinds 2 weken, waait vast ook wel weer over, maar voor nu alvast bedankt ladies dat ik even mee mag lezen/leven/kletsen)
@Bo-Belle: hoe is dat om je zo te voelen?? Voelt dat als een bevestiging? Het klinkt wel zeer HCG-achtig!! Ik hoop het zo voor je! Hoe reageert je partner?
@Zwindo: lieve buurvrouw! Wat maakt het dan een verschil als iemand ook naar jou vraagt he!
@ de rest: met wisselende cyclussen heb ik geen ervaring maar lijkt me heel onzeker. Dat je niet voelt en weet wat er in je lijf gebeurt. Extra uitdaging zeg maar. Ik las laatst wel iets over dieeten speciaal gericht op hormoon balans (Vivian Reijs) Iemand daar ervaring mee? Ik dacht ik gooi em er in! Misschien kan iemand er wat mee...
x

Terug
Bovenaan