Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Echt hele duidelijke stijging! 
Hier mega zere borsten. Lichaam gedraagt zich weer precies zoals na de eisprong als vóór we met hormoonbehandelingen startte. Das dus fijn. Omdat ik geeeen idee heb wanneer mn eisprong nu is geweest (31-12 positieve ovulatietest en 4-1 lichte temp stijging, 5-1 goede temp stijging) wil ik zondag een eerste testje gaan wagen. Waarschijnlijk veels te vroeg maar de testjunk in mij is wakker. Die positieve test voelde TE goed en ik wil er weer een! 

Jilla ja fijn om te weten toch :) en kan je het dan nu goed uithouden tot vrijdag? Ik duim zo hard! 
Lapjesendraadjes ik hou nog een klein beetje een slag om de arm.. vorig jaar 3x een vroege miskraam gehad en ik ben als de dood. Al moet ik zeggen dat die enorme tetten me wel een beetje gerust stellen ook al zegt het niks ;) 
Zwindo ja dat was bij ons ook! Het bleek later alleen niet echt aan het mikken te liggen. We hebben nu 4x ingeleverd en maar 1x kreeg het een goede score. De rest was eigenlijk dus niet top. Al zei de gyn wel dat we hiermee wel zelf zwanger konden worden alleen kon het dan zo nóg wel een jaar of langer duren. 
JutJul wat rot om te horen dat het tot nu toe nog niet gelukt is met IUI..  ga duimen dat de 6e aanslaat! Maar komen jullie verder niet in aanmerking voor ivf/icsi? Wat was jullie traject ook alweer? 
MJ ik hoor inderdaad ook wel goede verhalen o ver teunisbloem. Zelf geen ervaring mee... het enige dat ii je kan adviseren is bel gewoon de huisarts vast. Ik heb daar ruim 1.5 jaar mee gewacht. Toen kregen we een zaadonderzoek (uitslag was "prima") en moesten toen nog 3 maanden wachten voor een doorverwijzing (daar heb ik er weer 5 van gemaakt) en vervolgens de wachttijd bij de gun. Allemaal maanden die toch wel pijn hebben gedaan. De gyn gaf ons meteen veel meer gerusttstelling.. en je kan altijd nog na de eerste onderzoeken besluiten om niet direct te starten. 
Mandareintje hahaha ik herken het helemaal! Als ik het zo lees denk ik dat je rond de 3e een eisprong hebt gehad. Dan is zondag nog wel vroeg maarrrr ik ben vele malen eerder begonnen... Ik hoop dat je weer een mooie test hebt! Is dit nou een natuurlijke cyclus trouwens? Je zou starten met ivf, toen vroege miskraam.. maar weet even niet of je nu door bent met IUI, ivf of eigen cyclus tussendoor?

MJ bij mij was het aan een kant echt een soort opluchting om alles na te laten kijken. Het idee dat er gekeken wordt wat er mis zou kunnen zijn en hiervoor een oplossing te zoeken als dat nodig is bracht mij aan een kant juist meer rust, dan steeds al die onzekerheden rondom mijn hele cyclus. Tuurlijk heb ik ook gehoopt dat dit niet nodig was, maar merkte gewoon aan alles dat mijn lichaam niet aan het meewerken was.
Bo-Belle Ja ben heel benieuwd wat er nu uit gaat komen. Hij is verder namelijk echt kippetje fit, dus ik had het niet echt zien aankomen. Hij zei eerder wel van het kan ook aan mij liggen, maar omdat ik al wist dat ik endometriose heb. ben ik er eigenlijk altijd van uitgegaan dat het probleem toch meer bij mij zou liggen. We gaan het allemaal zien over een ruime week. Heb jij vanmorgen trouwens nog een keer getest? loopt het nog steeds op of nu toch besloten om tot de 10e te wachten?

Ik blijf gewoon doortesten hoor ;) maar ik hoef niet meer te twijfelen. De actiontest moet nog indrogen maar ik zie nu al duidelijk dat ie donkerder was dan gister. 
Kan het alleen nog niet echt geloven! Had me dit moment ook zo anders voorgesteld hahaha 

Bo-Belle ja die voorzichtigheid snap ik goed, was vorig jaar zo shit he dat het toen zo snel weer afgelopen was.. wanneer is je eigenlijke NOD nu eigenlijk? Wellicht heb je dat genoemd hoor maar ik onthoud niet alles ?. En heb je vandaag weer getest?
Ik heb deze ronde geen behandeling gehad. De hcg moest eerst uit mn bloed en de baarmoeder moest weer leeg zijn voor ik mocht gaan prikken. Dus zou extra tof zijn als het nu ineens gelukt zou zijn. Dan hebben we het toch zelf gedaan. Droomde vannacht al weer over ern positieve test, dus wie weet! 
Jut-Jul aghh wat klote meis... weet nog dat we ongeveer tegelijk met de IUIs begonnen toen. Wij gaan na mijn menstruatie door met IVF, is dat geen optie voor jullie dan? 

Bo-Belle Zo fijn dat het nu duidelijk aan het oplopen is. Het is jullie zo ontzettend gegund. Ik hoop dit geluk en spanning ook snel met je mag delen.
Mandarijntje ik hoop heel erg voor jullie dat het nu toch ineens spontaan gelukt is. Wat zou dan mooi zijn

Wat een spanning elke maand weer he ! 
Niet teveel aandenken wordt er dan gezegd! Hoe dan ?!?!?
Ik heb morgen mijn NOD. Wachten duurt zo lang! Heb nu totaal geen hoofdpijn en geen pukkels. Normaal altijd wel ! Om gek van te worden! Stom lijf haha.Wel buikpijntjes. Temperatuur was ook nog hoog maar dat zegt nog niks. 
Nog even geduld hebben grrrr ?
Mocht ik morgen ongesteld worden dan afspraak HA inplannen. Hoop dat het niet nodig is natuurlijk, maar zijn zo weer maanden verder en klok tikt erg hard door! Oftewel tijdbom! 

meiden ik duim voor jullie! 
En BO-BELLE spannend hoor , hopelijk kun je snel genieten van je zwangerschap! 

Terug
Bovenaan