Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

[quote quote=10281307]We zitten nu nog 2 dagen voor nod mandareintje. Vrijdag de 10e mag ik officieel testen van het ziekenhuis. Ik moet wel echt zeggen dat het dit x compleet anders voelt. Mijn borsten doen ongekend pijn, alsin heel pijnlijk maar ook op een heel andere manier en ik voel duidelijk in mijn buik ook vanalles gebeuren. Dit zegt natuurlijk allemaal helemaal niks maar heb echt wel goede hoop [/quote]

@Bobelle, wat spannend zeg, wat zou dat mooi zijn voor jullie! Nog 2 nachten wachten voor jou dus.

Oh lapjesendraadjes zó herkenbaar, ingehaald worden (zo noem ik t maar) door iemand die later is begonnen dat zijn de ergste. Die deden mij echt het meeste pijn. Knuffel voor jou! En balen van die cyste zeg, heb je daar ook zelf last van? Als in, pijn?
NWJ ah die wachtweek duurt ZO lang hè. En ik weet alles van kwaaltjes die random kwamen en gingen en niks betekenden echt verschrikkelijk. Hier voelen we ons een beetje gek, in een soort van tussenfase. Omdat mijn partner het pas zo stellig wil geloven als we morgen die test doen van CB ging ik gister ook ineens twijfelen. Toen nam ook de pijn in mn borsten af (kan gewoon natuurlijk) dus ik was toch een beetje nerveus weer. Maar vanochtend weer een duidelijke test, geeft toch rust... 
Pennylane ja zwaartekracht is een gek iets ;) ik vrees wel voor de boobs. Ik heb nu al cup 80G dus hoop dat het een beetje binnen de perken blijft....
KVG & ikbendoutzen zo lief :) weer een duidelijk positieve test vanochtend. Zo fijn. Kan niet wachten tot de cb morgen!

Lapjesendraadjes hopelijk doet de cyste geen gekke dingen. Mbt jouw collega, dit heb ik ook. Gelukkig wist zij ook van onze wens en heeft ze het toen als eerst tegen mij gezegd. Maar nu je het bij haar begint te zien is wel confronterend. Hopelijk is het het ons allemaal gauw gegund. 

bo-belle ja het gaat dan eerst wel goed met wachten, tot er weer vreemde kwalen komen. Maar wat gaaf dat de testen oplopen! Nog één dag en dan mogen jullie het echt gaan geloven! 

Ik al de hele ochtend ( mijn dag begint om 5.00 ) vol spanning naar toilet. 
zenuwslopend! Tot nu toch nog niks ?ook nog geen klachten , alleen nog steeds buikpijn. Dat vandaag maar snel voorbij vliegt ! ?

Lapjesendraadjes inderdaad zo herkenbaar. Ik denk dat hier het nieuws van mn vriendin ook even extra hard binnen kwam. Wat vervelend van die cyste hopelijk blijft het nu gewoon even zitten.
Pennylane ik zou gewoon uitgaan van een NOD 14 dagen na de donkerste test. Wanneer je precies een eisprong hebt blijft volgens mij toch een beetje giswerk.
Bo-Belle fijn dat je vandaag weer gewoon een duidelijke test had. morgen de officiele dag spannend hoor! Maar zit nu volgens mij gewoon hartstikke goed!
Trouwens even iets anders ik kreeg gisteren ineens een reclame voorbij over een fertiliteitscup. Kent iemand dit en heeft iemand dit toevallig geprobeerd? Ik zit de laatste tijd een beetje in een baat het niet schaadt het niet, zie link hieronder naar een artikel in elle (ik weet het niet echt een wetenschappelijk tijdschrift):
https://www.elle.com/nl/beauty-health/health/a29422266/fertilily-sneller-zwanger-cup/

Zwindo, daar heb ik nog nooit van gehoord maar ik zou ook wel eens willen weten of dit daadwerkelijk helpt. Mss dat iemand hier binnenkort een arts spreekt en zin heeft om dit te vragen? ☺️
Ik las ooit eens dat slechts een klein percentage zaadcellen het eitje bereikt, dus lijkt zo'n cup wel een goed duwtje in hun rug. Al denk ik dat er bij mij eerder later in het proces iets foutloopt. Het staal van mijn vriend bevatte 530 miljoen zaadcellen en mijn gyn zei daarop botweg 'als je hier niet mee zwanger geraakt'... ?

Terug
Bovenaan