Oh lapjesendraadjes zó herkenbaar, ingehaald worden (zo noem ik t maar) door iemand die later is begonnen dat zijn de ergste. Die deden mij echt het meeste pijn. Knuffel voor jou! En balen van die cyste zeg, heb je daar ook zelf last van? Als in, pijn?
NWJ ah die wachtweek duurt ZO lang hè. En ik weet alles van kwaaltjes die random kwamen en gingen en niks betekenden echt verschrikkelijk. Hier voelen we ons een beetje gek, in een soort van tussenfase. Omdat mijn partner het pas zo stellig wil geloven als we morgen die test doen van CB ging ik gister ook ineens twijfelen. Toen nam ook de pijn in mn borsten af (kan gewoon natuurlijk) dus ik was toch een beetje nerveus weer. Maar vanochtend weer een duidelijke test, geeft toch rust...
Pennylane ja zwaartekracht is een gek iets 😉 ik vrees wel voor de boobs. Ik heb nu al cup 80G dus hoop dat het een beetje binnen de perken blijft....
KVG & ikbendoutzen zo lief 🙂 weer een duidelijk positieve test vanochtend. Zo fijn. Kan niet wachten tot de cb morgen!