Pennylane Ik moet zelf over ongeveer een week weer naar de gyn dus was dan inderdaad van plan om het na te vragen, maar ik dacht misschien heeft hier iemand het al eens eerder gezien of van gehoord. Trouwens die opmerking van je gyn was niet heel slim, zeker als je en stel aan het helpen bent die moeite heeft om zwanger te worden. Had hij/zij best wel even wat anders kunnen brengen.
KvG Jeetje wat heftig. Hopelijk gaat het verder wel allemaal goede met je en ben je alweer een beetje bekomen van de schrik. Was vandaag jou NOD? Heb je al getest?
Bo-Belle ik ben nu wel heel benieuwd naar jouw test op deze officiële testochtend hoor. Het liep allemaal zo mooi op.
Nog even een ander vraagje. Dit weekend is een beetje een verjaardagsweekend. Nu zit ik een beetje in een dilemma, want ik ga dus een drankje doen met een vriendin in een cocktailbar. Mijn cyclus is inprincipe niet te voorspellen, maar nou denk ik dus in de nacht van 2 op 3 jan mijn eisprong te hebben gevoeld. Nou heb ik aan een kant zoiets van ik moet het gewoon even loslaten en niet overnadenken over een weekje krijgen we ongeveer de uitslagen en dan weten we gewoon meer dus ga gewoon lekker dat drankje doen en geniet ervan. Aan de andere kant stel dan toch dat het raak is? wat zouden jullie doen?
Oja ik zat er vanmorgen zo mee in mijn hoofd dat ik voor de zekerheid even een zw test had gedaan die natuurlijk gewoon spierwit was.