Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Hier nog steeds geen menstruatie ?
vandaag wel een heftig ongeluk gehad op snelweg dus misschien blijft het weg van schrik 

Pennylane Ik moet zelf over ongeveer een week weer naar de gyn dus was dan inderdaad van plan om het na te vragen, maar ik dacht misschien heeft hier iemand het al eens eerder gezien of van gehoord. Trouwens die opmerking van je gyn was niet heel slim, zeker als je en stel aan het helpen bent die moeite heeft om zwanger te worden. Had hij/zij best wel even wat anders kunnen brengen. 
KvG Jeetje wat heftig. Hopelijk gaat het verder wel allemaal goede met je en ben je alweer een beetje bekomen van de schrik. Was vandaag jou NOD? Heb je al getest? 
Bo-Belle ik ben nu wel heel benieuwd naar jouw test op deze officiële testochtend hoor. Het liep allemaal zo mooi op.
Nog even een ander vraagje. Dit weekend is een beetje een verjaardagsweekend. Nu zit ik een beetje in een dilemma, want ik ga dus een drankje doen met een vriendin in een cocktailbar. Mijn cyclus is inprincipe niet te voorspellen, maar nou denk ik dus in de nacht van 2 op 3 jan mijn eisprong te hebben gevoeld. Nou heb ik aan een kant zoiets van ik moet het gewoon even loslaten en niet overnadenken over een weekje krijgen we ongeveer de uitslagen en dan weten we gewoon meer dus ga gewoon lekker dat drankje doen en geniet ervan. Aan de andere kant stel dan toch dat het raak is? wat zouden jullie doen? 
Oja ik zat er vanmorgen zo mee in mijn hoofd dat ik voor de zekerheid even een zw test had gedaan die natuurlijk gewoon spierwit was. 

Zwindo: gewoon lekker een drankje pakken, maar gewoon niet te gek maken joh. Zelfs al ben je zwanger dan merkt die uk daar nog niks van want je hebt nog geen placenta. Wij zijn al dik 1,5 jaar bezig en ik dronk niks meer. En die ene keer dat we op vakantie waren en ik elke dag mojitos op heb tot 2 dagen voor NOD, toen bleek ik ineens zwanger... dus gewoon genieten meissie!
Bo-Belle hier nog een heel nieuwsgierig iemand!

Dank voor al jullie meeleven meiden, dat doet me goed! Ik heb helemaal geen last van de cyste, ik heb nooit geweten dat ik er een had totdat ik in juni mijn eerste onderzoek had. Ik maak me niet zo'n zorgen om de groei, het kan best zijn dat hij deze keer weer net zo lag als de eerste keer.
KVG jeetje dat klinkt heftig, gaat het een beetje met je?

Pennylane naja wat een onbeschofte opmerking zeg! Dan geef je hem toch het liefst een klap? Wat idioot! Dat verdoezeld gewoon bijna het goede nieuws, veel volume is namelijk wel fijn om te horen an sich... 
Zwindo ik heb zelf altijd wel gewoon wat gedronken na de eisprong, omdat ik wel gewoon door wilde leven. Niet dat ik dronk als een ketter maar gewoon een glas wijn (of een cocktail) vond ik prima. maar doe vooral waar jij je prettig bij voelt!
Kvg wat naar, een ongeluk!! Ben je er met de schrik vanaf gekomen? En hoe gaat het verder, heb je getest? Spannend hoor! 

Mandareintje Dankjewel! Haha wie weet helpt het inderdaad gewoon even om alles echt even los te laten. Ik heb ook echt een hele periode veel rekening gehouden met helemaal niet drinken en letten op dingen die ik at. Ik ga het niet te gek maken maar ga het gewoon even loslaten allemaal. We moeten tenslotte ook gewoon genieten van het leven. Dit jaar nog maar even extra erg als nog net geen 30-er haha

En ik durf het eindelijk te geloven... meiden ik ben gewoon zwanger!! 

De eerste echo staat gepland voor 30 januari, als alles goed gaat loop ik dan tegen de 7 weken. Zo bizar! We hadden gehoopt dat ze hem met 6 weken wilden doen omdat we een groot feest hebben en we het dan al wat familie konden vertellen.. Maar toch nog even geduld hebben dus ;)

Terug
Bovenaan