Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Wauw Bo-Belle wat fantastisch nieuws is dit! Echt zo gaaf. Nu aftellen naar 30 januari! Ben heel blij voor jullie! En bedank voor je reactie ik ga vanaf nu ook gewoon leven inderdaad niet te gek doen heb ik nooit echt gedaan en drink normaal altijd al heel weinig, maar nu gewoon af en toe dat wijntje of in dit geval dan een cocktailtje ga ik gewoon doen en ook lekker van genieten:) 

Meiden bedankt allemaal ! 
ik ben heel eigenwijs gaan werken , maar terug gefloten door de directeur. Zo dus lekker naar huis. Gelukkig geen erge schade aan mezelf. Blauwe plekken en pijnlijke spieren! 
ik heb nog geen test gedaan , zo stom maar ik durf gewoon niet. 
ga het vanavond of morgen toch maar doen ! Ergens vind ik het ook een eng idee, misschien eindelijk zwanger en dan maak ik meteen een enorme klap met het ongeluk.
bo-Belle gefeliciteerd !!! 

Bo-Belle: gefeliciteerd! Wat fijn dit, hopelijk blijft hij of zij lekker zitten en heb je een goede echo 30-01! Ga hard voor je duimen! Mag wel weer een keer goed gaan op dit draadje als het eenmaal gelukt is!
vandaag 2 weken na mijn miskraam, vanochtend een rondje op de clearblue ovulatietest en nog een licht streepje op de zwangerschapstest maar ovulatietesten reageren dus niet meer op de hcg, hopelijk snel een smiley voor eisprong dan kunnen we weer door ☺️ Maken het om de dag of 2 dagen gezellig en we zien het verder wel, vooral veel wachten en hopen maar meiden geef niet op dat doe ik ook niet ookal is het allemaal KUT ?

Kvg, wat schrikken zeg! Hopelijk niks te erg! Ik duim voor een positieve test ?.
zwindo, die wachtweken zijn idd verschrikkelijk. Elke kleine verandering 'oh, dit is nieuw, nu zal het wel'. Veel afleiding zoeken werkt voor mij het beste! Afspreken met vriendinnen, gezellig iets gaan doen met mijn man. Veel succes en vingers gekruist!!
oh Bo-belle wat ben ik blij voor jou!!! Nu duimen voor een goede echo op 30/1! Proficiat meid!
Lapjesendraadjes, het gevoel van 'ingehaald' te worden is idd het ergste. Ik ben ondertussen al door een paar mensen voor de 2e keer ingehaald, echt verschrikkelijk ?. Ik vind het gevoel dat ik er bij krijg ook helemaal niet fijn, alsof ik niet meer blij kan zijn voor anderen terwijl ik het wel goed vind voor hen, maar tegelijk vind ik het zo kut voor ons.. ik herken mezelf soms echt niet meer. Laten we hopen dat 2020 een beter jaar wordt voor iedereen hier! 

Wilkindje, gaat het ondertussen een beetje met je? Ik hoop dat je cyclus snel terug op gang is! 

ChaCha: lief dat je het vraagt, ja het gaat opzich wel goed, soms ineens verdrietig maar over het algemeen wel goed. Wil gewoon graag weten waar ik aan toe ben en hoop zo dat het snel weer lukt, het lege gevoel is echt iets wat ik niemand gun... hopelijk allemaal zwanger in 2020 op dit forum, gun het jullie ook zo erg! 

Hoi meiden ! 
ik heb toch een test gedaan... en kan het niet geloven. Laatste poging voordat huisarts in beeld zou komen GELUKT! 
kan er niet omheen !

KVG: gefeliciteerd!!!! Noh joh! Wat een verrassing!!! Die kleine blijft wel zitten na die klap hoor! Hoe lang heeft het nu voor jullie geduurt?
Bo-Belle: ook ONWIJS gefeliciteerd!! Hoe leuk ! WoW! Wat een goed nieuws om het weekend in te gaan!! 
Dit stemt hoopvol meiden!!
Ik had al eerder vandaag een berichtje geplaatst, maar die zie ik niet terug!? Zaten misschien teveel plaatjes in;-) ?!

Terug
Bovenaan